Felles skravle 2015

Det hadde du jo ikke trengt, men tuuuusen takk :D
Det blir letter om jeg gjøre det slik.
Har en fil jeg redigerer hever gang og kopierer inne istedenfor å skrive alt hele tiden.
Ved å redigere deg inn er det lettere for meg å huske deg neste gang da jeg bruker innlegget her på BV som backup for filen på dataen

Tror nok det :p får se om han har endret seg noe neste gang jeg klipper han når han vet jeg er gravid :p kan jo ikke være noe å være interessert i da iallefall :p

Aldri si aldri:p haha

Gruer meg til legetimen i morgen :(
Begynner å få noen symptomer som KAN være symptomer på svangerskapsforgiftning, og det skremmer meg, er redd.
Har ikke tid til at han kommer nå, bare gi meg en liten uke til...

Krysser fingrene for at det ikke er det det er da♡

Haha huff, en bør ta hintet når ei har samboer, kjøpt hus og hund og har baby på vei altså :p syns jeg da :p
Hehe.. Er jo noen som er _veldig_ interessert i det også.

Bør gjøre ja, men er jo ikke alle som følger det dessverre. Har fått kommentarer som at det bare er koselig med noen på si osv. Heldigvis veeeldig lenge siden dette da og lenge før jeg ble gravid.

Bør gjøre ja, men er jo ikke alle som følger det dessverre. Har fått kommentarer som at det bare er koselig med noen på si osv. Heldigvis veeeldig lenge siden dette da og lenge før jeg ble gravid.
Huff jeg er jo av den typen som ikke forstår hvordan folk greier det, utrolig glad i samboeren min og kunne ikke tenkt meg noen andre :) iallefall ikke når vi er sammen liksom, huff :p

Brev fra nav i dag, jeg blir en smule fortvila, at de vil ha folk uti jobb er bullshit hvertfall

Huff jeg er jo av den typen som ikke forstår hvordan folk greier det, utrolig glad i samboeren min og kunne ikke tenkt meg noen andre :) iallefall ikke når vi er sammen liksom, huff :p

Tenker akkurat som deg der, og det tror jeg egentlig veldig mange andre gjør og. Men det gjelder dessverre ikke alle.
Tenk pp de landene hvor det er helt normalt å ha flere koner osv. Hehe

Tenker akkurat som deg der, og det tror jeg egentlig veldig mange andre gjør og. Men det gjelder dessverre ikke alle.
Tenk pp de landene hvor det er helt normalt å ha flere koner osv. Hehe
Nei ikke alle, merker jo det på salongen. . Spesielt når jeg var litt yngre enn nå, mange rare folk altså :p
Huff ja jeg skjønner jo ikke de programmene på tv med alle de konene og en mann, jeg hadde dødd av sjalusi elns :p

Back
Topp