Får prøve så godt jeg kanYes, er bare å skravle ivei, så skal du se du ffår 1500 du også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får prøve så godt jeg kanYes, er bare å skravle ivei, så skal du se du ffår 1500 du også
Hei igjen! Her titter jeg innom mellom slagene ;-) luftet hunden nå, skal sette på en maskin med sengetøy og rydde litt, før jeg skal møte ei venninne til lunsj på en kafeHeisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag alleredeKommer nok sent til her
![]()
Hva planer har dere for dagen? Her skinner solen, og jeg håper på å få gjort litt av hvert om bare formen spiller på lag![]()
Takk håper solen holder seg her ♡ men blir vell oppussing om formen tillater detKos deg i dag,håper det blir en fin dag![]()
Samme her.. prøvd å få en liten buffer siden vi får besøk i helga og jeg nok ikke skravler så mye da..Mitt mål er 1500 innen 30.Marshehehe
Greit å ha litt sånne delmål underveis.
Jeg kjøpte på tilbud på cdonAha! Sånn har jeg ønsket meg og. Tenkte å kjøpe sånn når ungen er ute og jeg skal begynne å bevege meg litt mer![]()
Det klarer du lett sånn som du skravler ;-)det var et godt mål, vet ikke om jeg klarer 1500 i mars. syns det var veldig myehehe
![]()
HeiHei igjen! Her titter jeg innom mellom slagene ;-) luftet hunden nå, skal sette på en maskin med sengetøy og rydde litt, før jeg skal møte ei venninne til lunsj på en kafedu da?
Er nok siden det var så få som klarte det noen måneder.. des og jan f.eks..Jepp! Aner ikke hvorfor de har endret på det.
Haha kanskjeDet klarer du lett sånn som du skravler ;-)
Haha, ingen fare for detSå kultBare ikke strikk med den, så ei på fb som hadde langt over 10k skritt tidlig på dagen for noen dager siden
haha
da er det nok kjekt med noe å fordrive tiden med også da![]()
Du kan spørre.. er for de som er aktive her inne.. sånn at vi slippwr å gå inn å sjekke selv ;-)Får prøve så godt jeg kanmen den oppdateringen hun ene legger ut her med jevne mellomrom, hva går den ut på? Skjønte den ikke helt? Må jeg søke om å få bli med på listen?
![]()
Jeg har en sånn jeg også, finner ingenting positvit ved det.Samme med min.. ila 8 år har han vært borte fra jobb max 10 ganger.. halvparten har jeg tvunget ham til å være hjemme.. 2 dager ble han tvunget av legen da han fikk skuldra ut av ledd.. jah.. håpløs ;-)
Ja du er jo helt rå da. Jeg er ikke så skravlegal![]()
Hva slags hund har du??HeiBurde vell tatt hunden ut en tur jeg også, han er veldig sløv om morgenen så han har ikke begynt å mase noe enda
må få vasket noen maskiner med klær jeg også, skifte på sengen og rydde litt her og der. Er formen snill med meg idag så skal vi ut på besøk til et søskenbarn av samboeren litt senere
![]()
Så greit, får vell være litt mer aktiv først da kanskje, annet enn dag 2 liksomDu kan spørre.. er for de som er aktive her inne.. sånn at vi slippwr å gå inn å sjekke selv ;-)
Her blir det heller ikke mye skravling i helga, ikke neste heller for den slags skyld.Samme her.. prøvd å få en liten buffer siden vi får besøk i helga og jeg nok ikke skravler så mye da..
Nei.. det positive er jo at han trives i jobben, er arbeidssom og er flink med det han gjør..!Jeg har en sånn jeg også, finner ingenting positvit ved det.
Samme med min.. ila 8 år har han vært borte fra jobb max 10 ganger.. halvparten har jeg tvunget ham til å være hjemme.. 2 dager ble han tvunget av legen da han fikk skuldra ut av ledd.. jah.. håpløs ;-)