Felles skravle 2015

Yes, er bare å skravle ivei, så skal du se du ffår 1500 du også
Får prøve så godt jeg kan ;) men den oppdateringen hun ene legger ut her med jevne mellomrom, hva går den ut på? Skjønte den ikke helt? Må jeg søke om å få bli med på listen? :)

Heisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag allerede :) Kommer nok sent til her ;)
Hva planer har dere for dagen? Her skinner solen, og jeg håper på å få gjort litt av hvert om bare formen spiller på lag :)
Hei igjen! Her titter jeg innom mellom slagene ;-) luftet hunden nå, skal sette på en maskin med sengetøy og rydde litt, før jeg skal møte ei venninne til lunsj på en kafe :-) du da?

Mitt mål er 1500 innen 30.Mars :P hehehe ;) Greit å ha litt sånne delmål underveis.
Samme her.. prøvd å få en liten buffer siden vi får besøk i helga og jeg nok ikke skravler så mye da..

Hei igjen! Her titter jeg innom mellom slagene ;-) luftet hunden nå, skal sette på en maskin med sengetøy og rydde litt, før jeg skal møte ei venninne til lunsj på en kafe :-) du da?
Hei :D Burde vell tatt hunden ut en tur jeg også, han er veldig sløv om morgenen så han har ikke begynt å mase noe enda :p må få vasket noen maskiner med klær jeg også, skifte på sengen og rydde litt her og der. Er formen snill med meg idag så skal vi ut på besøk til et søskenbarn av samboeren litt senere :)

da er det nok kjekt med noe å fordrive tiden med også da :D

Det er jo det. Men det har vel blitt litt mye til tider:p haha
Kunne sikkert ha gjort mer hjemme:o

Får prøve så godt jeg kan ;) men den oppdateringen hun ene legger ut her med jevne mellomrom, hva går den ut på? Skjønte den ikke helt? Må jeg søke om å få bli med på listen? :)
Du kan spørre.. er for de som er aktive her inne.. sånn at vi slippwr å gå inn å sjekke selv ;-)

Samme med min.. ila 8 år har han vært borte fra jobb max 10 ganger.. halvparten har jeg tvunget ham til å være hjemme.. 2 dager ble han tvunget av legen da han fikk skuldra ut av ledd.. jah.. håpløs ;-)
Jeg har en sånn jeg også, finner ingenting positvit ved det.

Hei :D Burde vell tatt hunden ut en tur jeg også, han er veldig sløv om morgenen så han har ikke begynt å mase noe enda :p må få vasket noen maskiner med klær jeg også, skifte på sengen og rydde litt her og der. Er formen snill med meg idag så skal vi ut på besøk til et søskenbarn av samboeren litt senere :)
Hva slags hund har du??

Samme med min.. ila 8 år har han vært borte fra jobb max 10 ganger.. halvparten har jeg tvunget ham til å være hjemme.. 2 dager ble han tvunget av legen da han fikk skuldra ut av ledd.. jah.. håpløs ;-)

Mannen her nektet å være hjemme da han slo ut skuldra og han:o går så fint så, var bare litt vanskelig å kjøre bil! :p dust!!! :mad: Noen ganger er det faktisk lov å være hjemme.

Back
Topp