Felles skravle 2015

Han kan jo ikke ringe på det tidspunktet.!
Sovnet fort jeg , var så trøtt.

Var meget sur ja! Men han hadde ikke tid å ringe før da(er på jobb) men sa at neste gang trenger han ikke å ringe :p hormonell sur kjærring sikkert :p

Det er drømmen min og. Og vi får jo plass til det på gården, så håper økonomien kommer seg dit og. Men vil ikke tro svigerfar flytter med det første:p haha
Greit å ha noe man kan arve da :D Har han dyr der?

Nå er jo jeg veldig ny her, så vet jo aldri. Kanskje jeg får sjangsen til å vinne den fine stellevesken denne måneden alikevell :angel8

Tenkte sånn til å begynne med jeg å, men kom veldig fort inn i det. Har over 20000 innlegg siden juli:p

Nei, jenter. Jeg må gå og kle på meg noe annet enn joggebukse. Og børste håret litt :P Snart treff :D

Huff lite batteri på mac´en, får ta det som et hint å hoppe i dusjen og få stelt meg litt mer idag jeg også ;) Snakkes etterpå :)

Har hørt om disse mannfolka ja:p hehe
Veldig glad for at min ikke er sånn :D han er egentlig litt for ille andre veien. Nekter å være syk...:p
Samme med min.. ila 8 år har han vært borte fra jobb max 10 ganger.. halvparten har jeg tvunget ham til å være hjemme.. 2 dager ble han tvunget av legen da han fikk skuldra ut av ledd.. jah.. håpløs ;-)

Back
Topp