hahaha jaDa er det jo mulig å skryte på seg ekstra skritt dagenialt
hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha jaDa er det jo mulig å skryte på seg ekstra skritt dagenialt
hahaha
Vi har no skravlet noen sider dabare siden jeg slengte meg på
![]()
Han kan jo ikke ringe på det tidspunktet.!
Sovnet fort jeg , var så trøtt.
Nå er jo jeg veldig ny her, så vet jo aldri. Kanskje jeg får sjangsen til å vinne den fine stellevesken denne måneden alikevell1500 går lekende lett om man er i en skravletråd i grunn.

hvilken er det? den med de to mennene og x´en og den stakkars babyen?Jeg blir så kvalm av den overgrepssaken som det står o i avisene nå. Fy f!
Greit å ha noe man kan arve daDet er drømmen min og. Og vi får jo plass til det på gården, så håper økonomien kommer seg dit og. Men vil ikke tro svigerfar flytter med det førstehaha
Og det er jeg helt klart ikke alene om å væreSkravlebøtte er duhaha
Nå er jo jeg veldig ny her, så vet jo aldri. Kanskje jeg får sjangsen til å vinne den fine stellevesken denne måneden alikevell![]()
shit det var myeTenkte sånn til å begynne med jeg å, men kom veldig fort inn i det. Har over 20000 innlegg siden juli![]()
kos deg kjempe myeNei, jenter. Jeg må gå og kle på meg noe annet enn joggebukse. Og børste håret littSnart treff
![]()
Nei, jenter. Jeg må gå og kle på meg noe annet enn joggebukse. Og børste håret littSnart treff
![]()
Har ikke jobber siden september dashit det var myejeg tror jeg har 900 elns siden slutten av desember
![]()
da er det nok kjekt med noe å fordrive tiden med også daHar ikke jobber siden september dahahaha
Hehe er lov å være det synes jeg. hadde sagt det sammeVar meget sur ja! Men han hadde ikke tid å ringe før da(er på jobb) men sa at neste gang trenger han ikke å ringehormonell sur kjærring sikkert
![]()
Yes, er bare å skravle ivei, så skal du se du ffår 1500 du ogsåNå er jo jeg veldig ny her, så vet jo aldri. Kanskje jeg får sjangsen til å vinne den fine stellevesken denne måneden alikevell![]()
Ja du er jo helt rå da. Jeg er ikke så skravlegalTenkte sånn til å begynne med jeg å, men kom veldig fort inn i det. Har over 20000 innlegg siden juli![]()
Samme med min.. ila 8 år har han vært borte fra jobb max 10 ganger.. halvparten har jeg tvunget ham til å være hjemme.. 2 dager ble han tvunget av legen da han fikk skuldra ut av ledd.. jah.. håpløs ;-)Har hørt om disse mannfolka jahehe
Veldig glad for at min ikke er sånnhan er egentlig litt for ille andre veien. Nekter å være syk...
![]()
Kos deg i dag,håper det blir en fin dagHuff lite batteri på mac´en, får ta det som et hint å hoppe i dusjen og få stelt meg litt mer idag jeg ogsåSnakkes etterpå
![]()