Vi har no skravlet noen sider daVar stille og rolig her i dag synes jeg. Ikke så mye skravling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har no skravlet noen sider daVar stille og rolig her i dag synes jeg. Ikke så mye skravling
Enkelte ganger kan det være mye skravling, kommer også an på når jeg går inn første gangenVar stille og rolig her i dag synes jeg. Ikke så mye skravling
Godt det ikke bare var jeg som lurteHehe ja så det har mange siden siden jeg var innom igår
Jeg er sikkert helt dum, men hva er polar loop?avslapping er heller ikke feil da
![]()
Aktivitetsmåler du har rundt håndleddet, en avansert skrittellerHehe ja så det har mange siden siden jeg var innom igår![]()
Jeg er sikkert helt dum, men hva er polar loop?avslapping er heller ikke feil da
![]()
det var et godt mål, vet ikke om jeg klarer 1500 i mars. syns det var veldig myeJa det er mitt mål også, men delmål er fint. 500 i uka så er jeg klar før 30.mars.
Aha! Sånn har jeg ønsket meg og. Tenkte å kjøpe sånn når ungen er ute og jeg skal begynne å bevege meg litt merAktivitetsmåler du har rundt håndleddet, en avansert skritteller![]()
haha føler meg som en skikkelig tulling, er så mye jeg ikke vetGodt det ikke bare var jeg som lurtehehehe
Det klarer dudet var et godt mål, vet ikke om jeg klarer 1500 i mars. syns det var veldig myehehe
![]()
Joda, en kunne vært mye verre.Vi har no skravlet noen sider dabare siden jeg slengte meg på
![]()
Så kultAktivitetsmåler du har rundt håndleddet, en avansert skritteller![]()
Ja noen ganger er det joe helt texas her inne. 30 nye sider i timen omtrentEnkelte ganger kan det være mye skravling, kommer også an på når jeg går inn første gangen![]()
Da er det jo mulig å skryte på seg ekstra skritt daSå kultBare ikke strikk med den, så ei på fb som hadde langt over 10k skritt tidlig på dagen for noen dager siden
haha
Hørtes fantastisk ut.. Vi flyttet inn i hus som are var 1,5 år gammelt, men er mye jeg kune tenkt meg og endret påJeppHelt nøkkelferdig. Vi har valgt gulv utenom pakken, og andre gulv lister. Og litt mer varmekabler enn det som var med. Så det blir bra
Eneste planen vi har er å male ene veggen på storebror sitt rom blå. Det har han ett stort ønske om. Skulle malerene ha gjort det, så hadde det kostet 1000,- :O
er det? :O Hadde under 100 igår tror jeg, så dette blir litt av en jobbDet klarer duVanlig vis er det jo 2000 i løpet av mnd som gjelder.
1500 går lekende lett om man er i en skravletråd i grunn.det var et godt mål, vet ikke om jeg klarer 1500 i mars. syns det var veldig myehehe
![]()
Men ikke så gale det heller da. 1,5 år er jo rimelig nytt. Og det er helt sikkert noe vi vil endre på når vi overtar nøkkelen ogsåHørtes fantastisk ut.. Vi flyttet inn i hus som are var 1,5 år gammelt, men er mye jeg kune tenkt meg og endret på
Jepp! Aner ikke hvorfor de har endret på det.er det? :O Hadde under 100 igår tror jeg, så dette blir litt av en jobb![]()
Jo men det er s¨mye rare løsninger her, men men ..Men ikke så gale det heller da. 1,5 år er jo rimelig nytt. Og det er helt sikkert noe vi vil endre på når vi overtar nøkkelen ogsåhehee
Åååå... jeg drømmer om småbrukVil ha hest
og ponni til frøkna i magen
![]()