Ja, enn så lengeDet gjør du, ligger foran meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, enn så lengeDet gjør du, ligger foran meg![]()
Sovet helt greit Mannen holder på å bli syk, så han er urolig... han hadde også lukket igjen soveromsvinduet! Og jeg holdt på å dø av varme!!!
Blått er da fint på jenter detOi, var litt der jaEtter 3D UL 8.April skal jeg begynne også. Gleder meg til å gå gjennom klærene til storebror
Regner med det er noe nøytralt som lillesøster kan bruke. Og pysjer og sånn tenker jeg ikke er så farlig om er blå
![]()
Der kan du seNeida, klag i vei . er lov det
Men jeg skal på jobb da, så da har du masse tid igjen å skravleJa, enn så lengeDu har jo vært aktiv noen timer i dag allerede
jeg er litt treg. Så skal jeg på juli 15 treff på kafè snart
så da er jeg sikker på du sniiiiiker deg forbi
![]()
Ja, enn så lengeDu har jo vært aktiv noen timer i dag allerede
jeg er litt treg. Så skal jeg på juli 15 treff på kafè snart
så da er jeg sikker på du sniiiiiker deg forbi
![]()
heheDødenshehe
Greit med litt luft på natta
God bedring til mannen![]()
*Jubler* HahahaMen jeg skal på jobb da, så da har du masse tid igjen å skravle![]()
Hiv deg i bilenFår jeg bli med jeg og?hehe
Litt langt kanskje men![]()
Det gjør du vel, blæ*Jubler* Hahaha![]()
Hvor langt er det da?Får jeg bli med jeg og?hehe
Litt langt kanskje men![]()
heheHan gikk på jobb i dag da. Men er skrå sikker på at han har lungebetennelse. Så jeg prøvde få han til legen... jeg tror nok ikke det er lungebetennelse da, tror det er en virusinnfeksjon eller noe. Han har ikke feber, og er ikke sånn kjempe syk
men du vet... mannfolk
![]()
Hm...hvor lang tid tar det å kjøre fra østfold da? HeheHiv deg i bilenblir ikke så mange i dag da. Men 25.Mars skal vi ha treff igjen. Da er vi en god gjeng
![]()
Hvor langt er det da?
Kankje vi ligger likt i kveld daDet gjør du vel, blæ
Heldigvis ikke så mange timer på jobb.
Det er jo en fin dagstur detTar vel brått 8 timer hver vei vil jeg tro etter å ha sjekka kartetingen dagstur med andre ord
Når jeg flytter til sommeren, så kan du få komme med bebi og overnatteTar vel brått 8 timer hver vei vil jeg tro etter å ha sjekka kartetingen dagstur med andre ord
Vi hadde faktisk litt sånne treff på tvers i Desember 10. Jeg var med på treff på Jessheim, og vi hadde noen fra både stavanger og østlandet på overnatting herDet er jo en fin dagstur detTa fly da, bestiller du tidlig får du billigbillett
Tviler, du fyker nok i fra, Det er greit det. Målet mitt er 500 innen søndag , jeg er jo over 300 nå så det bør gå greit.Kankje vi ligger likt i kveld da![]()