Felles skravle 2015

Det gjør du, ligger foran meg:)
Ja, enn så lenge :P Du har jo vært aktiv noen timer i dag allerede :P jeg er litt treg. Så skal jeg på juli 15 treff på kafè snart :D så da er jeg sikker på du sniiiiiker deg forbi :P

Sovet helt greit Mannen holder på å bli syk, så han er urolig... han hadde også lukket igjen soveromsvinduet! Og jeg holdt på å dø av varme!!!

Dødens:o hehe
Greit med litt luft på natta:)

God bedring til mannen:)

Oi, var litt der ja :D Etter 3D UL 8.April skal jeg begynne også. Gleder meg til å gå gjennom klærene til storebror :D Regner med det er noe nøytralt som lillesøster kan bruke. Og pysjer og sånn tenker jeg ikke er så farlig om er blå ;)
Blått er da fint på jenter det:)
Må jo ikke være rosa!

Ja, enn så lenge :p Du har jo vært aktiv noen timer i dag allerede :p jeg er litt treg. Så skal jeg på juli 15 treff på kafè snart :D så da er jeg sikker på du sniiiiiker deg forbi :p
Men jeg skal på jobb da, så da har du masse tid igjen å skravle;)

Ja, enn så lenge :P Du har jo vært aktiv noen timer i dag allerede :P jeg er litt treg. Så skal jeg på juli 15 treff på kafè snart :D så da er jeg sikker på du sniiiiiker deg forbi :P

Får jeg bli med jeg og? :p hehe
Litt langt kanskje men:confused:

Dødens:eek: hehe
Greit med litt luft på natta:)

God bedring til mannen:)
hehe ;) Han gikk på jobb i dag da. Men er skrå sikker på at han har lungebetennelse. Så jeg prøvde få han til legen... jeg tror nok ikke det er lungebetennelse da, tror det er en virusinnfeksjon eller noe. Han har ikke feber, og er ikke sånn kjempe syk :P men du vet... mannfolk :P

hehe ;) Han gikk på jobb i dag da. Men er skrå sikker på at han har lungebetennelse. Så jeg prøvde få han til legen... jeg tror nok ikke det er lungebetennelse da, tror det er en virusinnfeksjon eller noe. Han har ikke feber, og er ikke sånn kjempe syk :P men du vet... mannfolk :P

Har hørt om disse mannfolka ja:p hehe
Veldig glad for at min ikke er sånn :D han er egentlig litt for ille andre veien. Nekter å være syk...:p

Hiv deg i bilen :P blir ikke så mange i dag da. Men 25.Mars skal vi ha treff igjen. Da er vi en god gjeng :D
Hm...hvor lang tid tar det å kjøre fra østfold da? Hehe

25. Mars skal jeg til kontroll :o
Men hadde vært gøy å få til noe på tvers av kommunene/fylkene da. Så lenge jeg kan planlegge litt så burde det ordne seg. Jeg jobber jo ikke:)

Tar vel brått 8 timer hver vei vil jeg tro etter å ha sjekka kartet:eek: ingen dagstur med andre ord
Når jeg flytter til sommeren, så kan du få komme med bebi og overnatte ;) da har jeg plass til dere ;)

Heisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag allerede :) Kommer nok sent til her ;)
Hva planer har dere for dagen? Her skinner solen, og jeg håper på å få gjort litt av hvert om bare formen spiller på lag :)

Det er jo en fin dagstur det;) Ta fly da, bestiller du tidlig får du billigbillett
Vi hadde faktisk litt sånne treff på tvers i Desember 10. Jeg var med på treff på Jessheim, og vi hadde noen fra både stavanger og østlandet på overnatting her :)

Back
Topp