Felles skravle 2015

Hehe ja så det har mange siden siden jeg var innom igår :p
Jeg er sikkert helt dum, men hva er polar loop? :p avslapping er heller ikke feil da ;)
Godt det ikke bare var jeg som lurte ;) hehehe

Aktivitetsmåler du har rundt håndleddet, en avansert skritteller ;)
Aha! Sånn har jeg ønsket meg og. Tenkte å kjøpe sånn når ungen er ute og jeg skal begynne å bevege meg litt mer :P

Så kult :D Bare ikke strikk med den, så ei på fb som hadde langt over 10k skritt tidlig på dagen for noen dager siden :p haha
Da er det jo mulig å skryte på seg ekstra skritt da :D genialt :P hahaha

Jepp :D Helt nøkkelferdig. Vi har valgt gulv utenom pakken, og andre gulv lister. Og litt mer varmekabler enn det som var med. Så det blir bra :D Eneste planen vi har er å male ene veggen på storebror sitt rom blå. Det har han ett stort ønske om. Skulle malerene ha gjort det, så hadde det kostet 1000,- :O
Hørtes fantastisk ut.. Vi flyttet inn i hus som are var 1,5 år gammelt, men er mye jeg kune tenkt meg og endret på

Hørtes fantastisk ut.. Vi flyttet inn i hus som are var 1,5 år gammelt, men er mye jeg kune tenkt meg og endret på
Men ikke så gale det heller da. 1,5 år er jo rimelig nytt. Og det er helt sikkert noe vi vil endre på når vi overtar nøkkelen også :P hehee

Åååå... jeg drømmer om småbruk ;) Vil ha hest :P og ponni til frøkna i magen :D

Det er drømmen min og. Og vi får jo plass til det på gården, så håper økonomien kommer seg dit og. Men vil ikke tro svigerfar flytter med det første:p haha

Back
Topp