Felles skravle 2015

Heisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag allerede :) Kommer nok sent til her ;)
Hva planer har dere for dagen? Her skinner solen, og jeg håper på å få gjort litt av hvert om bare formen spiller på lag :)
Der var du også ja :D
Jeg skal snart på Juli 15 kafè treff ;) Gleder meg :D

Det er jo en fin dagstur det;) Ta fly da, bestiller du tidlig får du billigbillett

Har så lyst på roadtrip et eller annet sted se:p hehe
Kjedelig med fly;)

Tviler, du fyker nok i fra, Det er greit det. Målet mitt er 500 innen søndag , jeg er jo over 300 nå så det bør gå greit.
Mitt mål er 1500 innen 30.Mars :P hehehe ;) Greit å ha litt sånne delmål underveis.

Heisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag allerede :) Kommer nok sent til her ;)
Hva planer har dere for dagen? Her skinner solen, og jeg håper på å få gjort litt av hvert om bare formen spiller på lag :)
Solen skinner er også, jeg skal på jobb om en stund.

Når jeg flytter til sommeren, så kan du få komme med bebi og overnatte ;) da har jeg plass til dere ;)

Det hadde jo vært kjempegøy:)
Skal du flytte langt eller bare til større bolig? :)

Det hadde jo vært kjempegøy:)
Skal du flytte langt eller bare til større bolig? :)
Flytter til større bolig. 4-manns bolig. De holder på å bygge den nå :D Er ferdig med alt det utvendige, så blir spennende å se når vi får flytte inn. Har inntrykk av at det innvendige kan ta litt tid...

Flytter til større bolig. 4-manns bolig. De holder på å bygge den nå :D Er ferdig med alt det utvendige, så blir spennende å se når vi får flytte inn. Har inntrykk av at det innvendige kan ta litt tid...
Så deilig å flytte inn i helt ny bolig da:)

Morn. Jeg pleier alltid å komme inn her etter å ha levert ungen i bhg, da er det plutselig flere sider her fra morgenen av :p

Jeg har hentet ut polar loop'en som jeg bestilte på mandag :D driver å installerer osv nå :) så blir det fullstendig avslapping en liten stund :p

Så gøy med helt nytt og da:)
Skulle ønske jeg kunne flytte til min store gård jeg, men må vel vente noen år med det ja:o hehe

Morn. Jeg pleier alltid å komme inn her etter å ha levert ungen i bhg, da er det plutselig flere sider her fra morgenen av :p

Jeg har hentet ut polar loop'en som jeg bestilte på mandag :D driver å installerer osv nå :) så blir det fullstendig avslapping en liten stund :p
Var stille og rolig her i dag synes jeg. Ikke så mye skravling

Så deilig å flytte inn i helt ny bolig da:)
Jepp :D Helt nøkkelferdig. Vi har valgt gulv utenom pakken, og andre gulv lister. Og litt mer varmekabler enn det som var med. Så det blir bra :D Eneste planen vi har er å male ene veggen på storebror sitt rom blå. Det har han ett stort ønske om. Skulle malerene ha gjort det, så hadde det kostet 1000,- :O

Så gøy med helt nytt og da:)
Skulle ønske jeg kunne flytte til min store gård jeg, men må vel vente noen år med det ja:eek: hehe
Åååå... jeg drømmer om småbruk ;) Vil ha hest :P og ponni til frøkna i magen :D

Hehe ja så det har mange siden siden jeg var innom igår :p
Jeg er sikkert helt dum, men hva er polar loop? :p avslapping er heller ikke feil da ;)

Back
Topp