Jeg var på sånt i en aleneforeldregruppe, utrolig koselig.Vi hadde faktisk litt sånne treff på tvers i Desember 10. Jeg var med på treff på Jessheim, og vi hadde noen fra både stavanger og østlandet på overnatting her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på sånt i en aleneforeldregruppe, utrolig koselig.Vi hadde faktisk litt sånne treff på tvers i Desember 10. Jeg var med på treff på Jessheim, og vi hadde noen fra både stavanger og østlandet på overnatting her![]()
Der var du også jaHeisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag alleredeKommer nok sent til her
Hva planer har dere for dagen? Her skinner solen, og jeg håper på å få gjort litt av hvert om bare formen spiller på lag![]()
Det er jo en fin dagstur detTa fly da, bestiller du tidlig får du billigbillett
Mitt mål er 1500 innen 30.MarsTviler, du fyker nok i fra, Det er greit det. Målet mitt er 500 innen søndag , jeg er jo over 300 nå så det bør gå greit.
Solen skinner er også, jeg skal på jobb om en stund.Heisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag alleredeKommer nok sent til her
Hva planer har dere for dagen? Her skinner solen, og jeg håper på å få gjort litt av hvert om bare formen spiller på lag![]()
Når jeg flytter til sommeren, så kan du få komme med bebi og overnatteda har jeg plass til dere
![]()
hehe , ja men da kjører du dit da.Har så lyst på roadtrip et eller annet sted sehehe
Kjedelig med fly![]()
Ja det er mitt mål også, men delmål er fint. 500 i uka så er jeg klar før 30.mars.Mitt mål er 1500 innen 30.Marshehehe
Greit å ha litt sånne delmål underveis.
Flytter til større bolig. 4-manns bolig. De holder på å bygge den nåDet hadde jo vært kjempegøy
Skal du flytte langt eller bare til større bolig?![]()
Du får bli med du kenguhehe , ja men da kjører du dit da.
Jeg er her jaDer var du også ja
Jeg skal snart på Juli 15 kafè treffGleder meg
![]()
Ja, det er santJeg er her jaBedre sent enn aldri
![]()
Så deilig å flytte inn i helt ny bolig daFlytter til større bolig. 4-manns bolig. De holder på å bygge den nåEr ferdig med alt det utvendige, så blir spennende å se når vi får flytte inn. Har inntrykk av at det innvendige kan ta litt tid...
Morn. Jeg pleier alltid å komme inn her etter å ha levert ungen i bhg, da er det plutselig flere sider her fra morgenen avHeisann alle sammen, ser dere har skravlet en hel del idag alleredeKommer nok sent til her
![]()
Du må kose deg masse på jobb i sola daSolen skinner er også, jeg skal på jobb om en stund.
Flytter til større bolig. 4-manns bolig. De holder på å bygge den nåEr ferdig med alt det utvendige, så blir spennende å se når vi får flytte inn. Har inntrykk av at det innvendige kan ta litt tid...
Var stille og rolig her i dag synes jeg. Ikke så mye skravlingMorn. Jeg pleier alltid å komme inn her etter å ha levert ungen i bhg, da er det plutselig flere sider her fra morgenen av
Jeg har hentet ut polar loop'en som jeg bestilte på mandagdriver å installerer osv nå
så blir det fullstendig avslapping en liten stund
![]()
JeppSå deilig å flytte inn i helt ny bolig da![]()
Åååå... jeg drømmer om småbrukSå gøy med helt nytt og da
Skulle ønske jeg kunne flytte til min store gård jeg, men må vel vente noen år med det jahehe
Hehe ja så det har mange siden siden jeg var innom igårMorn. Jeg pleier alltid å komme inn her etter å ha levert ungen i bhg, da er det plutselig flere sider her fra morgenen av
Jeg har hentet ut polar loop'en som jeg bestilte på mandagdriver å installerer osv nå
så blir det fullstendig avslapping en liten stund
![]()