Felles skravle 2015

Hadde ikke kjøpt seng brukt jeg heller. Ikke madrassen ihvertfall ;)

Ikke madrassen nei, men selve senga kan jo være like fin. Her skal jeg bruke en seng som er 12-13 år gammel ;)

Haha, ammer nå. Skulle gi henne puppen. Der kommer den lange armen, skubber meg vekk og tar puppen selv.
2 dager gammel og skal allerede fikse selv. Blir nok ei sta ei dette :p
Aaaaawwww... Så herlig :) gleder meg såååå til den tiden som kommer :)

Stellekommode med badekar hørte jeg fra mange at bare var tull så vi droppe to gkjøpe det

Har hørt begge deler egentlig. Også kan den jo brukes som vanlig kommode etterpå da:)

Stellekommode med badekar hørte jeg fra mange at bare var tull så vi droppe to gkjøpe det
Jeg hadde det hjem til mamma. Ble brukt 1-2 gangen. Syns det var bedre med balje på gulvet :)

Jeg derimot, brukte det hele tiden.
Kan være noe med at jeg har en dårlig rygg så satt jeg bøyd over en badebalje på gulvet fikk jeg fort vondt i ryggen.
Ved stellekommoden kunne jeg stå oppreist

Sist badet vi babyen i vasken de første to månedene, så fikk vi en balje som vi fortsatt bruker. Kommer nok til å bruke vasken i begynnelsen denne gangen også, er greit å stå oppreist i begynnelsen synes jeg.

Jeg hadde det hjem til mamma. Ble brukt 1-2 gangen. Syns det var bedre med balje på gulvet :)

Mulig det er bedre på gulvet for mange, men jeg har ikke sjans til å sitte på gulvet. Da låser alt seg:p

Gidder ikke kjøpe balje enda jeg.. vasken er stor nok :-) hørt at de baljene ofte ikke blir brukt/er tungvindte.. men er sikkert smak og behag. :-)
Med de her lange bena var hun igrunn for lang til denne store vasken her på sykehuset:o likte det ilke og strakk bena rett ut. Ikke plass:o

Back
Topp