Jeg også har hørt det.. siden ungen fort blir stor og det er sikrere og å den på gulvetStellekommode med badekar hørte jeg fra mange at bare var tull så vi droppe to gkjøpe det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også har hørt det.. siden ungen fort blir stor og det er sikrere og å den på gulvetStellekommode med badekar hørte jeg fra mange at bare var tull så vi droppe to gkjøpe det
Haha, ammer nå. Skulle gi henne puppen. Der kommer den lange armen, skubber meg vekk og tar puppen selv.
2 dager gammel og skal allerede fikse selv. Blir nok ei sta ei dette![]()
Arvet seng, men kjøpte ny madrassHadde ikke kjøpt seng brukt jeg heller. Ikke madrassen ihvertfall![]()
Hadde ikke kjøpt seng brukt jeg heller. Ikke madrassen ihvertfall![]()
Arvet seng, men kjøpte ny madrass![]()
Aaaaawwww... Så herligHaha, ammer nå. Skulle gi henne puppen. Der kommer den lange armen, skubber meg vekk og tar puppen selv.
2 dager gammel og skal allerede fikse selv. Blir nok ei sta ei dette![]()
Vi kjøpte brukt sprinkelseng. Men vasket den godt og malte den. Kjøpte ny madrass da, det ville jeg ikke ha kjøpt brukt.Hadde ikke kjøpt seng brukt jeg heller. Ikke madrassen ihvertfall![]()
Var det jeg hørte + at barnet vokste så fort fra baljenJeg hadde det hjem til mamma. Ble brukt 1-2 gangen. Syns det var bedre med balje på gulvet![]()
Ikke madrassen nei, men selve senga kan jo være like fin. Her skal jeg bruke en seng som er 12-13 år gammel![]()
Yes samme som jeg hørteJeg også har hørt det.. siden ungen fort blir stor og det er sikrere og å den på gulvet
Stellekommode med badekar hørte jeg fra mange at bare var tull så vi droppe to gkjøpe det
Stellekommode med badekar hørte jeg fra mange at bare var tull så vi droppe to gkjøpe det
Jeg hadde det hjem til mamma. Ble brukt 1-2 gangen. Syns det var bedre med balje på gulvet![]()
Har ikke tid til å sove i dag kanskje.Hadde fri både i dag og i går
Nå har hun roet seg ned, men ikke sovnet..
Var det jeg hørte + at barnet vokste så fort fra baljen
Ja men det er jo billigere å kjøpe vanlig kommode + balje daHar hørt begge deler egentlig. Også kan den jo brukes som vanlig kommode etterpå da![]()
Jeg derimot, brukte det hele tiden.
Kan være noe med at jeg har en dårlig rygg så satt jeg bøyd over en badebalje på gulvet fikk jeg fort vondt i ryggen.
Ved stellekommoden kunne jeg stå oppreist
Hvorfor det?Plages man med ryggen så skjønner jeg at noen vil ha det. Jeg syns det var tungvint.
Jeg hadde det hjem til mamma. Ble brukt 1-2 gangen. Syns det var bedre med balje på gulvet![]()
Med de her lange bena var hun igrunn for lang til denne store vasken her på sykehusetGidder ikke kjøpe balje enda jeg.. vasken er stor nokhørt at de baljene ofte ikke blir brukt/er tungvindte.. men er sikkert smak og behag.
![]()