Felles skravle 2015

Apropos Flexi bath, og badekar i stellekommode.
Til førstemann kjøpte vi slik bade stol til badekar, veldig upraktisk.
Men når vi fikk stellekommode med bad til frøkna var det veldig greit å ha den oppi der når hun var helt liten.

Måtte selvfølgelig holde øye med henne hele tiden, men hun satt fint på egenhånd i det, og var dermed lettere å leke med og vaske

Man får veldig mye fint brukt da :) fant ikke noe stellekommode i nærheten som jeg liker. Og bilsete vil jeg helst ha nytt.
Ja man gjør det :) Vi må mest sannsynligvis ha stellebordet inne på barnerommet om jeg ikke får vaskerom lagd før babyen kommer, så vi kjøpte en hylle med no stellebord du hang på som kunne tas av på ikea. Nå er jeg litt usikker på om jeg vil ha den -.- Godt man kan bytte på ikea så lenge det er uåpnet :p haha.. bilsete skulle vi få av et vennepar, da er det fint brukt og garantert ikke vært i kollisjon. Før vi fikk beskjed om det tenkte jeg og nytt automatisk :p

Sammenleggbart! Blir flatt :D
Under stellekommoden feks?:D

Joda, men mens det er slått ut tenkte jeg. Må jo ha et sted å ha det da og;)

Og jeg må ha mer hyller eller skuffer på badet. Har såvidt plass til håndklærne mine nå:o hehe

Men når vi fikk stellekommode med bad til frøkna var det veldig greit å ha den oppi der når hun var helt liten.

Måtte selvfølgelig holde øye med henne hele tiden, men hun satt fint på egenhånd i det, og var dermed lettere å leke med og vaske
Vi kjøpte flexibath med nyfødtinnlegg. Innlegget kostet lite, så bruker vi det ikke så bruker vi det ikke :) må testes ut.

Her badet minibfor første gang i dag. Det likte hun absolutt IKKE! Haha

Badekar har vi ikke. Har en balje med stativ fra kusina mi, men den tar opp plassen.
Hvilken kommode hadde dere? :)

I dusjen? Vi har det i dusjen når ungen bader :)

Hvor stort er det? Fikk ikke noe svar på det:p
Er ganske trangt i dusjkroken vår, så tror det blir kronglete uansett :(

Haha, ammer nå. Skulle gi henne puppen. Der kommer den lange armen, skubber meg vekk og tar puppen selv.
2 dager gammel og skal allerede fikse selv. Blir nok ei sta ei dette :p

Hvor stort er det? Fikk ikke noe svar på det:p
Er ganske trangt i dusjkroken vår, så tror det blir kronglete uansett :(
Har det ikke selv, men vet om flere som har det i dusjkabinett. Vet ikke om det er forskjellige størrelser på dusjkabinett da, det er det vel sikkert og.

Back
Topp