Felles skravle 2015

Joda, men hva må man ha liksom. Føler liksom at jeg ikke trenger så mye mer en kommoden og setet nå av store ting, men av mindre ting syns jeg det er vanskelig. Hehe
Trodde du tenkte bare på stellebordet ;-)

Er akkurat det! ;) emmaljunga er det gjerne flere som bare slår av et par tusen for selv om den har vært brukt en stund.. Da kan man heller kjøpe ny og selge den brukt senere ;)
ja nettopp! Har sett det :p da vil jeg heller ha en helt ny og fin en :) Greit å holde utkikk, så får vi bestemme oss litt etter hvert :)

Vi har ingen å arve av :/ Det heller nok mot brukt, men vi får se hva vi finner :)

Man får veldig mye fint brukt da :) fant ikke noe stellekommode i nærheten som jeg liker. Og bilsete vil jeg helst ha nytt.

Det er jo ca 4 ganger i uka, så litt mye ja. Han kommer trolig hjem i morgen, prioriterer onsdag for da er han hjelpetrener på fotball med guttungen
Viktig å ta vare på familien ;) godt at han prioriterer om onsdagen da :D

Trodde du tenkte bare på stellebordet ;-)

Åja, nei tenkte jeg skulle ha en stellekommode med badekar. Har ikke plass til balje ved siden av;)

Ellers trenger jeg ikke så mye mer av store ting

Oppdatering kl 20:12

1. Mirell 485
2. Beckymams 444
3. Lady_Z 323
4. Kengu 303
6. Sara 281
7. lizzed 256
8. ALN89 242
10. Hope91 199
12. EJ 184
14. m&m mini 183
16. Musemor med to små og en i magen 171
19. Peppercat 141
26. Lilleblomst_15 116
45. Fiona84 50
53. trinebeth 45
77. Babylito 37

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Viktig å ta vare på familien ;) godt at han prioriterer om onsdagen da :D

Ja, han prioriterer onsdagen av hensyn til guttungen. Nå virker det som om han kanskje er på vei hjem, jeg fikk sms med spm om han skulle handle noe.

Dessverre har han en ekstremt krevende fase på jobb, som vil vare i minst en måned til, så vi er glad det stort sett er fri i helga...

Den vognen har vi også, skal bruke den til nummer to nå. Er veldig fornøyd med den :)
Høres bra ut:)
Har foreløpig bare bagen da, siden hun fortsatt bruker understellet, men blir nok bra det kan jeg tenke meg:)

Jeg hadde lyst på bibabath jeg.. Men det kom ikke før kengubarnet var ganske stor. Kunne ønske det fantes til større barn

Back
Topp