Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Det er vel det <3Det er sånn det skal være <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel det <3Det er sånn det skal være <3
Ser helst på dagtid. Er alltid noe på tv om kveldenja veldig greit å kunne velge ting å se selv istedenfor å bare se random ting på tv hele kvelden![]()
Det er jo ca 4 ganger i uka, så litt mye ja. Han kommer trolig hjem i morgen, prioriterer onsdag for da er han hjelpetrener på fotball med guttungenUffda... Kjedelig med sånne seine kvelder og mye alenetid. Greit med en gang i blant, men ikke ofte...
føler aldri jeg finner noe å se om kveldene når jeg vil se tvSer helst på dagtid. Er alltid noe på tv om kvelden![]()
Da kan hun jo starte å lage småretter![]()
Da får du iallefall det slikt du vil ha det daHan her ser veldig mye etter vogn av en eller annen grunn
![]()
Har kommet i gang da hvertfall
Blir gjerne sånnføler jeg ser på alt av sånne serier på tv etter jeg ble gravid![]()
Ja blir det, men mye styr
åå det er så gøy å se på babyting
Er vel avhengig av plass egentlig ;-)Det er kjempegøy
Titter litt på nettet nå, også tenkte jeg at jeg skulle sjekke i et par butikker.
Litt usikker på hva jeg må ha da.hehe
haha ja ikke santDet er sant, med mindre han syns det er altfor dyrt dahaha
Men jeg liker ikke å bruke altfor mye heller, men kvaliteten skal selvfølgelig være god nok.
Kanskje han har tenkt seg på trilletur? Passe på så du ikke kjøper en altfor femi enhehe
haha ja det må være graviditetenBlir gjerne sånn![]()
Er vel avhengig av plass egentlig ;-)
Finnes mange fine på finn, men bare pass opp på prisen. Enkelte prøver å selge den for mer enn hva den er verdt..haha ja ikke santvi er litt i tvil om vi skal ha ny eller brukt, så ser en del på finn. Men vi er veldig enige om å kjøpe emmaljunga da
![]()
haha ja ikke santvi er litt i tvil om vi skal ha ny eller brukt, så ser en del på finn. Men vi er veldig enige om å kjøpe emmaljunga da
![]()
ja ser det varrierer en del på prisene, men blir det brukt betaler vi ikke i dyre dommer for den. Da kan vi heller kjøpe ny for noen tusen ekstra, da blir det jo ikke store differansen uansett liksomFinnes mange fine på finn, men bare pass opp på prisen. Enkelte prøver å selge den for mer enn hva den er verdt..
Husker mamma skremte livet av meg som preteen,. Hun så på noe på tv og ba meg se, akkurat da så man hodet på en unge komme ut.. Haha, jeg var ikke klar over at hun så på en fødselhaha ja det må være graviditetenhar aldri sett på fødestuen osv ellers
![]()
Er akkurat det!ja ser det varrierer en del på prisene, men blir det brukt betaler vi ikke i dyre dommer for den. Da kan vi heller kjøpe ny for noen tusen ekstra, da blir det jo ikke store differansen uansett liksom![]()