Felles skravle 2015

Hvorfor er det kommet ny Jenny i hotell Cæsar??? Hun var helt feil for den rollen :( buhu!!!!

Uffda... Kjedelig med sånne seine kvelder og mye alenetid. Greit med en gang i blant, men ikke ofte...
Det er jo ca 4 ganger i uka, så litt mye ja. Han kommer trolig hjem i morgen, prioriterer onsdag for da er han hjelpetrener på fotball med guttungen

Da får du iallefall det slikt du vil ha det da ;) Han her ser veldig mye etter vogn av en eller annen grunn :p

Det er sant, med mindre han syns det er altfor dyrt da:p haha
Men jeg liker ikke å bruke altfor mye heller, men kvaliteten skal selvfølgelig være god nok.
Kanskje han har tenkt seg på trilletur? Passe på så du ikke kjøper en altfor femi en :p hehe

åå det er så gøy å se på babyting

Det er kjempegøy:D
Titter litt på nettet nå, også tenkte jeg at jeg skulle sjekke i et par butikker.
Litt usikker på hva jeg må ha da.hehe

Det er kjempegøy:D
Titter litt på nettet nå, også tenkte jeg at jeg skulle sjekke i et par butikker.
Litt usikker på hva jeg må ha da.hehe
Er vel avhengig av plass egentlig ;-)

Det er sant, med mindre han syns det er altfor dyrt da:p haha
Men jeg liker ikke å bruke altfor mye heller, men kvaliteten skal selvfølgelig være god nok.
Kanskje han har tenkt seg på trilletur? Passe på så du ikke kjøper en altfor femi en :p hehe
haha ja ikke sant :p vi er litt i tvil om vi skal ha ny eller brukt, så ser en del på finn. Men vi er veldig enige om å kjøpe emmaljunga da :)

Er vel avhengig av plass egentlig ;-)

Joda, men hva må man ha liksom. Føler liksom at jeg ikke trenger så mye mer en kommoden og setet nå av store ting, men av mindre ting syns jeg det er vanskelig. Hehe

haha ja ikke sant :p vi er litt i tvil om vi skal ha ny eller brukt, så ser en del på finn. Men vi er veldig enige om å kjøpe emmaljunga da :)
Finnes mange fine på finn, men bare pass opp på prisen. Enkelte prøver å selge den for mer enn hva den er verdt..

De er fine:)
Litt over prisklassen min, ihvertfall ny. Men har arvet en brio happy, og tror vi kommer til å bli fornøyde med den:)

Finnes mange fine på finn, men bare pass opp på prisen. Enkelte prøver å selge den for mer enn hva den er verdt..
ja ser det varrierer en del på prisene, men blir det brukt betaler vi ikke i dyre dommer for den. Da kan vi heller kjøpe ny for noen tusen ekstra, da blir det jo ikke store differansen uansett liksom :p

haha ja det må være graviditeten :p har aldri sett på fødestuen osv ellers :p
Husker mamma skremte livet av meg som preteen,. Hun så på noe på tv og ba meg se, akkurat da så man hodet på en unge komme ut.. Haha, jeg var ikke klar over at hun så på en fødsel :p

ja ser det varrierer en del på prisene, men blir det brukt betaler vi ikke i dyre dommer for den. Da kan vi heller kjøpe ny for noen tusen ekstra, da blir det jo ikke store differansen uansett liksom :p
Er akkurat det! ;) emmaljunga er det gjerne flere som bare slår av et par tusen for selv om den har vært brukt en stund.. Da kan man heller kjøpe ny og selge den brukt senere ;)

Back
Topp