Felles skravle 2015

Bekkenet startet vel å krangle i uke 16.. før det var kvalmen så overveldende at jeg lå dagen lang.. men har gått veldig opp og ned.. fått hjelp av manuellterapeut de gangene det har låst seg og trente i basseng frem til jeg ble 100% sykemeldt..
Huff, det var tidlig :/ Jeg har vært sykemeldt nå i 7uker pga kvalme og oppkast :/ Håper jeg snart kommer meg på jobb igjen :/

Huff, det var tidlig :/ Jeg har vært sykemeldt nå i 7uker pga kvalme og oppkast :/ Håper jeg snart kommer meg på jobb igjen :/
Jeg kom meg bare delvis tilbake.. jobbet vel ca 20-50% mellom u 16 - u30..

Det gjør jeg helt sikkert. Lever omtrent her inne jo:p haha
29 dager går nok veldig fort:)

Her tror jeg jeg kan gjøre hva jeg vil selv:eek: haha
Har ikke gått helt opp for mannen at han skal bli pappa enda:p tror han syns det er veldig skummelt;)
Hehe :D Ja håper det går fort, jeg er så spent og vil jo handle bittelitt klær osv iallefall :)
Hehe, det er vell bare for at han også vil være med å bestemme og lage til rommet. Ellers er han ikke så vanskelig på hva jeg får lov å gjøre, kan egentlig gjøre hva jeg vil jeg også :)

Jeg har ramla:eek:
Det at andre skravler mer enn deg betyr ikke at du ligger dårlig an, vennen.
Er fryktelig overrasket at jeg ligger der jeg ligger, har jo nesten ikke skravlet de 2 siste dagene, og dessuten så prøver jeg ikke

Nei, skjønner det. Jeg kutta kontakten med min far for sikkert 10 år siden. Har heller ikke kontakt med min halvbror (samme far). De kommer aldri til å få møte mine barn og jeg vil helst at de vet så lite som mulig om mine barn. I tillegg er svigerfar helt på tryne, men heldigvis har jeg en fantastisk mor og en fantastisk svigemor+samboer :)
Det året jeg ikke har snakket med min far nå har vært veldig deilig, jeg har mindre migrene og stresser mye mindre. Det pleier bare å bli trøbbel av hele greiene med han. Nå får han lære seg å fikse opp i sitt eget liv selv. Jeg kommer ikke til å gjøre noe for å få bedre kontakt med han, slik han holder på..
Men kan han innse at han også har feil osv (veldig lite sannsynlig) så skal jeg heller ikke kverrulere.
Jeg savner jo farsrollen liksom, men ikke selve personen om det gir noen mening?? :p
Svigermor er heldigvis veldig god, og samboeren hennes også :) Svigerfar er finsk så han sier ikke så mye, haha :p, men han er veldig hjelpsom med alt vi gjør i huset osv :)
Vi kommer nok til å klare oss kjempe fint :)

Lang historie kort. Han liker ikke at jeg har egne meininger, og flyttet til gran canaria for nå 1.5år siden. Vi kjøpte oss rekkehus ifjor juni, da han var i norge 3uker etter at vi hadde overtatt. Han var ikke på besøk i huset eller noe selv om han var her, jeg syns det er så barnslig at jeg har ikke hatt kontakt med han siden.
Så ringte han meg vell forrige uke og vi snakket en stund, men han har alltid rett osv så han har jo selvfølgelig ikke gjort noe feil.
Så jeg tenkte å gi han beskjed før det kom på facebook for alle, sendte han en melding siden jeg ikke har nr.et hans (når han ringte meg ringte han gjennom facetime også liksom..) med bilde fra tidlig ul og skrev her er ditt første barnebarn :) du skal bli morfar i september :)
Fikk til svar Okey,gratulerer.
Ikke hørt noe mer siden enn fra søsteren min at han hadde ringt å klagd på dette da til henne, han får bare være..

Utrolig trist når det skal bli sånn :(
Og i tillegg til at du ikke har mammaen din ♡

Jeg også :o holder på å pakker og skal I bading nå. Tviler på å greie 1500 denne mnd. Må prioritere pakking og flytting og håpe på flotte premier neste mnd :)
1500 på en måned er mindre enn det pleier, så kanskje ikke dumt å satse på denne.
Jeg gleder meg til neste, var det ikke noen som sa noe om at Tamara hadde hintet om fine premier i april allerede?

Oppdatering kl 16:12

1. Mirell 485
2. Beckymams 419
3. Lady_Z 311
4. Kengu 278
5. Sara 259
7. lizzed 227
8. ALN89 224
10. Hope91 199
11. EJ 184
15. Musemor med to små og en i magen 159
17. m&m mini 150
18. Peppercat 136
25. Lilleblomst_15 106
52. Fiona84 42
53. trinebeth 41
65. Babylito 36

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Tror jeg får problem med å henge med fremmover :p

1500 på en måned er mindre enn det pleier, så kanskje ikke dumt å satse på denne.
Jeg gleder meg til neste, var det ikke noen som sa noe om at Tamara hadde hintet om fine premier i april allerede?
Ser for meg at mange innlegg og termin i april ikke nødvendigvis er en god match

Back
Topp