Felles skravle 2015

Det er vel den kengu også har.. flexi.. de selges også for rundt 1000lappen.. når det er stor etterspørsel øker jo prisen..
Ja, bare at vi har påbyggingsset også. Trenger neppe alt om vi får ny baby, så skal vurdere å selge noe, ja. Finn eller Facebook?

Ja, bare at vi har påbyggingsset også. Trenger neppe alt om vi får ny baby, så skal vurdere å selge noe, ja. Finn eller Facebook?
Hmm.. mulig det er flere som ser på facebook.. men går ganske radig på finn også..

Må jo det, skal jeg få orden på huset her. Kengubarnet skal ha med seg en kompis hjem i morgen, greit det ser skikkelig ut her ;)
Ååå så kjekt :D Poden her har bare hatt noen med fra barnehagen en gang :P men vi har så liten plass, så er litt avhengig av å kunne finne på noe gøy ute.

God morgen! Planer for dagen?

Jeg har ungen hjemme fra bhg, orket ikke levere og hun er fortsatt ganske forkjøla :p

God morgen! Planer for dagen?

Jeg har ungen hjemme fra bhg, orket ikke levere og hun er fortsatt ganske forkjøla :p
Er kjekt med litt kosetid hjemme også :) Kjenner til den selv :P Orket ikke levere. Hehe... skjer her også til tider, selv om barnehagen er 3 min unna :P

Nå er det snart nede tid jenter!
Hva skal vi finne på da?

Jeg tror jeg er ajour for torsdag jeg nå.

Selv så laber gårsdagens skravle var, så holder jeg meg der jeg var. Tre dager på forskudd. Det trengs nok

Gikk masse i går, skal ta en runde i ettermiddag også, men nå er jeg bare sliten..
Uff.... får virkelig håpe det løsner for deg snart... Må være fryktelig å gå sånn å vente og vente...

Må rydde litt jeg og..

Barnehagen er ca 3-5 min unna her og :p huff :p i morgen blir det barnehage da, trenger litt tid for meg selv :p
Viktig med litt alenetid også :D Og de har godt av å være i barnehagen!

Da er det vil i meg igjen.
Skjedd noe spennende?

Back
Topp