Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ja. Må ha plass til babystasjAha.. skjønner! Da er det jo litt "hast" ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Må ha plass til babystasjAha.. skjønner! Da er det jo litt "hast" ;-)
Ja, bare at vi har påbyggingsset også. Trenger neppe alt om vi får ny baby, så skal vurdere å selge noe, ja. Finn eller Facebook?Det er vel den kengu også har.. flexi.. de selges også for rundt 1000lappen.. når det er stor etterspørsel øker jo prisen..
Begge deler vil jeg siJa, bare at vi har påbyggingsset også. Trenger neppe alt om vi får ny baby, så skal vurdere å selge noe, ja. Finn eller Facebook?
Hmm.. mulig det er flere som ser på facebook.. men går ganske radig på finn også..Ja, bare at vi har påbyggingsset også. Trenger neppe alt om vi får ny baby, så skal vurdere å selge noe, ja. Finn eller Facebook?
Ååå så kjektMå jo det, skal jeg få orden på huset her. Kengubarnet skal ha med seg en kompis hjem i morgen, greit det ser skikkelig ut her![]()
God morgen! Planer for dagen?
Jeg har ungen hjemme fra bhg, orket ikke levere og hun er fortsatt ganske forkjøla![]()
Er kjekt med litt kosetid hjemme ogsåGod morgen! Planer for dagen?
Jeg har ungen hjemme fra bhg, orket ikke levere og hun er fortsatt ganske forkjøla![]()
Hvordan går det førken??Aner ikke hvordan været er her. Ligger i sengen og er surSorry, men d ser ut til at dere får høre litt syting fra meg fremover
![]()
Hvordan går det førken??
Opp og hopp! Ut og gå deg en turFikk sovet fra rundt halv ni og til litt over 10.
Ligger i sengen med murringer og ubehag..
Opp og hopp! Ut og gå deg en turBEVEGELSE kjære
![]()
Uff.... får virkelig håpe det løsner for deg snart... Må være fryktelig å gå sånn å vente og vente...Gikk masse i går, skal ta en runde i ettermiddag også, men nå er jeg bare sliten..
Hvordan går det førken??
God morgen
Må prøve å rydde litt i dag ! Men får se om hvordan formen er...
Barnehagen er ca 3-5 min unna her ogEr kjekt med litt kosetid hjemme ogsåKjenner til den selv
Orket ikke levere. Hehe... skjer her også til tider, selv om barnehagen er 3 min unna
![]()
Viktig med litt alenetid ogsåMå rydde litt jeg og..
Barnehagen er ca 3-5 min unna her oghuff
i morgen blir det barnehage da, trenger litt tid for meg selv
![]()
Helt klart! Hun liker seg egentlig veldig godt i barnehagen, men samtidig syns hun det er veldig deilig å være hjemme ogViktig med litt alenetid ogsåOg de har godt av å være i barnehagen!