ALN89
Forumet er livet
Haha, men husker det fra starten av sist mnd oggår hardt for seg i kveld!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, men husker det fra starten av sist mnd oggår hardt for seg i kveld!![]()
Ja, skjønner man får litt sånn adrenalin kick når man vinner en sånn fin premieJeg ble bare brått veldig sliten.
Fikk masse redebygge-energi av å vinne og løp mellom styring og ordning og skravling,
Nå har jeg enormt vondt i ryggen og lurer på om jeg bare skal gå i dusjen en tur å løsne opp
Det er nok generelt for hver mndHaha, men husker det fra starten av sist mnd og![]()
Nei noen måtte kjøpe skihva skjedde med stillheten? forsvant alle inn i 71 grader nord?
Ski? Nå? Søndag? hææææ?Nei noen måtte kjøpe ski
ja der har du det! De har stikki fra oss!Kan jo hende de bare etterlot oss her ute.. siden vi heier på grønn![]()
Er alltid sånn i starten av måneden, er da det er kjedelig å jobbe i grunn. Kommer hjem til 30 nye sider.Haha, men husker det fra starten av sist mnd og![]()
Eg gjorde nok dethva skjedde med stillheten? forsvant alle inn i 71 grader nord?
SKI!??!?!? NÅ!??!?!Nei noen måtte kjøpe ski
Ja, noen liker å kjøpe bruktSki? Nå? Søndag? hææææ?
Jaaaaaaaaaaa ski nå , får kjøpt ski overalt vet duSKI!??!?!? NÅ!??!?!
AhaJa, noen liker å kjøpe bruktÅ det hastet en smule siden det er skidag på skolen onsdag
hehehe.. Sånn sett klarer jeg meg braEg gjorde nok deter litt til og frå
multitasking går ikkje så fort på ein søndags kveld
![]()
Jammen... *hater ski* hahahahaJaaaaaaaaaaa ski nå , får kjøpt ski overalt vet du![]()
Nei er så slitenorker ikke kjøre hjem til deg.. KOM HIIT!
Det er greit.. jeg har tatt opp BOLLENE mine!Nei er så sliten![]()
Det er helt klart veldig kjekt ja. Hvertfall når man må ha ski kjapt.Ahada er jeg med. Kjekt med finn. no og kjøpe sider på face
![]()
Uff da, ikke bra. Sikkert lurt å kaste inn håndkleet når du har det sånn ja.lurer på om jeg må kaste inn håndkleet for i kveld.... kroppen verker så syktsliten i magen (gangsperr følelse, sikkert etter lang kjøretur), og ryggen og bekkenet er helt j****g
Finner ingen god stilling på sofaen... mulig jeg tusler inn i sengen og tar med meg pc`en... men det får vi se på.
Det er sant - sitter og byr på en babydan felix lekegrindAhada er jeg med. Kjekt med finn. no og kjøpe sider på face
![]()