Det har jeg!Har du er god oppskrift på rundstykker? Elsker rundstykker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg!Har du er god oppskrift på rundstykker? Elsker rundstykker![]()
Men dere har planer om å passere 1500 innlegg i kveld allerede? Skravlehøner![]()
lurt!Jeg går tur med bikkja og tiner skolebrød etterpå som belønning ;-)
Vant Storksak Ellena mørk sjokoladebrun her for 1 år sidenVunnet begge deler her? :O
Næsj da, jeg har jo vunnet før men lenge siden nå da. Du er bare heldigTenkte mer siden jeg nå både har denne vuggen og en Storksak stelleveske
Må jo slippe til dere også
orker ikke kjøre hjem til deg.. KOM HIIT!Du får komme å få litt da![]()
Flinking du daVant Storksak Ellena mørk sjokoladebrun her for 1 år siden
Så du vant bleiene!!Jeg har stelleveske og bleier nå. (Ja og smokker, mange smokker. To pakker)
Vunnet smokker også, men de står det navnet til frøkna på..Jeg har stelleveske og bleier nå. (Ja og smokker, mange smokker. To pakker)
Ja det var en god plan!Hahaha! Ja, kunne nok gått gale det jaKanskje musemor vil være med, siden hun er med på grønn
![]()
Så mye du har vunnet da,Jeg har stelleveske og bleier nå. (Ja og smokker, mange smokker. To pakker)
Haha, jeg skrev et innlegg og etter skift av en bæsjebleie var det 60 nye innleggHahahadet er vell umulig! Stakkars mannen min
Glad han er på jobb akkurat nå
må vell være sosial og se netflix når han er hjemme igjen.
Ja, er umulig å gjøre noe annet når folk først er i gangHaha, jeg skrev et innlegg og etter skift av en bæsjebleie var det 60 nye innlegg![]()
går hardt for seg i kveld!Haha, jeg skrev et innlegg og etter skift av en bæsjebleie var det 60 nye innlegg![]()
Ja, plutselig ble det stillehva skjedde med stillheten? forsvant alle inn i 71 grader nord?
hahah nei tror ikke det...Ja, plutselig ble det stillevar redd folk forsvant inn på sånn hemmelig forum der jeg ikke fikk bli med
![]()
Kan jo hende de bare etterlot oss her ute.. siden vi heier på grønnhahah nei tror ikke det...hahahah
Jeg ble bare brått veldig sliten.Ja, plutselig ble det stillevar redd folk forsvant inn på sånn hemmelig forum der jeg ikke fikk bli med
![]()