Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har lagt de ut på fødelisten og den er på åpenIkke for å være slem eller kritisk eller noe, men hun har kun sagt det inne på skjult.
Burde ikke vi vente med å si noe på et åpent forum til hun har sagt noe selv?
Jeg hadde jo aldri sagt noe hvis hun hadde delt det på skjult.Ikke for å være slem eller kritisk eller noe, men hun har kun sagt det inne på skjult.
Burde ikke vi vente med å si noe på et åpent forum til hun har sagt noe selv?
Sorry den har jeg ikke sett.Hun har lagt de ut på fødelisten og den er på åpen
Så ikke den på skjult før nå jegSorry den har jeg ikke sett.
Så bare det hun skrev på mars skjult
Så ikke den på skjult før nå jegså hun har delt det begge steder.
Det er nok det.Jeg så d kun på fødelisten, ikke på skjult, så regnet med at d gikk bra![]()
Er jo bra du passer på :-DDet er nok det.
Er bare jeg som var litt rask på avtrekkeren![]()
Det er nok det.
Er bare jeg som var litt rask på avtrekkeren![]()
Venter på vm ja! Og ferdig rydda i hytta så venter på mannen som skal bære alt ut i bilen.. så kjører vi hjemover for å få med oss slutten av 5 mila!God morgen. Liker at lilleblomst ikke har svart, da er hun vel i fødsel. Denne mnd har jeg lengtet etter lenge. Ikke bare er det vår mnd og det begynner å bli varmere, men jeg skal bli mamma igjen. Bare tre dager til termin.
Hva driver dere med da jenter ?? Noen som venter på vm??
Så bra! Har hun skrevet noe??Hun har født![]()
Hun skrev at hun kom fort. Ligger på fødelisten på marsSå bra! Har hun skrevet noe??
Måtte se på den, full fart ja. det har visst flere vært gjennom.Hun skrev at hun kom fort. Ligger på fødelisten på mars
Det skjønner jeg egentligTenkte egentlig d, men etter at jm tok på babys hode vil ikke mannen mer![]()
Vi er tilbake fra fjellet og jeg har plantet rumpa i sofaen! Heia NorgeDa starter det snart
Ungene er pasifisert, og jeg har TV'n