Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte det.Å da er vi i gang med mars!hehehe
bare å kjøre på!
Ikke skjedd noe mer på babyfronten hos deg heller? :/
Oppdatering kl 10:03
1. Sara 65
2. Mirell 41
3. Lady_Z 37
4. Beckymams 21
5. lizzed 21
15. Lilleblomst_15 7
20. m&m mini 6
100. Musemor med to små og en i magen 2
X. Peppercat
X. Hope91
X. Kengu
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 1 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Sikkert en stelleveske hun likte bedre denne mndJeg så det, har du tenkt å holde på den plassen?
Juhu! 3. PlassOppdatering kl 10:03
1. Sara 65
2. Mirell 41
3. Lady_Z 37
4. Beckymams 21
5. lizzed 21
15. Lilleblomst_15 7
20. m&m mini 6
100. Musemor med to små og en i magen 2
X. Peppercat
X. Hope91
X. Kengu
X. trinebeth
X. Babylito
X. ALN89
X. EJ
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 48 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 1 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/#post-18837993
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Her er vi i full gang vettuHihi.. ser at det ble liv etter jeg gikk og la meg igjen.. bare ligget å senga og duppet av og på og småskravlet med sambo..
Marskjøret har startet ja - jdg kommer nok også for fullt imorra musemor.. vil ta det meste tidlig i måneden denne gangen også, om ikke fullt så mye som denne måneden..
Ja helt enig! Likte stelleveska og pysjen :-D vet du når trekninga for februar er?Her er vi i full gang vettugreit å være asjur tidlig
![]()
Haha! Dusteunge faktiskNei! Dusteunge![]()
Sikkert over helgenJa helt enig! Likte stelleveska og pysjen :-D vet du når trekninga for februar er?
Kjære lizzed.Hihi.. ser at det ble liv etter jeg gikk og la meg igjen.. bare ligget å senga og duppet av og på og småskravlet med sambo..
Marskjøret har startet ja - jdg kommer nok også for fullt imorra musemor.. vil ta det meste tidlig i måneden denne gangen også, om ikke fullt så mye som denne måneden..
Pleier ikke det være første virkedag etter månedsskifte, altså i morgen?Ja helt enig! Likte stelleveska og pysjen :-D vet du når trekninga for februar er?
Neineinei.. tenkte ikke på det :-D Du skrev rett over at du startet for fullt imorra, og jeg mente at jeg skal holde deg med selskap da :-D Ikke meningen at du skulle misforstå! ;-)Kjære lizzed.
Selvfølgelig kan man ta en dag pause eller to, det er ikke det jeg mener med den siste tekste,
Er heller enkelte som ber om å komme på listen, og øker med 5 innlegg over de neste 2 ukene, og de innleggene er ikke her inne.
Her er mannen og henter barna, tror ikke jeg heller før vært så veldig aktiv etter de kommer hjem
Jo er vel det.. bare overrasket over at premiene kom igår ;-) så hadde et håp om at trekningen ble idag..Pleier ikke det være første virkedag etter månedsskifte, altså i morgen?
Jeg og - men vinner aldri noe... men er jo ikke derfor jeg skravler heller.. er jo kjekt å bli kjent med dere her inne.. men regner med dette blir siste måned på topptopplista iom at lillegutt kommer i april og den starter med påskeSikkert over helgenpleier å gå en dag eller to. Er såååå spent!
Det var egentlig også det jeg trodde, men skrev dette bare sånn i tilfelleNeineinei.. tenkte ikke på det :-D Du skrev rett over at du startet for fullt imorra, og jeg mente at jeg skal holde deg med selskap da :-D Ikke meningen at du skulle misforstå! ;-)
Begynner inne, selvsagtHar planer om å så og plante vi å, men i natt har d snudd masse, så er nok en stund før d blir klart for slike grønne sysler hos oss![]()