Felles skravle 2015

Prøvde meg på noe fb greier, men ble bare så mange statuser som dukket opp at det tok en evighet å bla seg gjennom alt.. Her kan man gå inn på de temaene man interesserer seg for og heller lese det man vil ☺️
Det er derfor det er lettere her :) syns det blir mye tull andre steder

Ja. Men vi foretrekker bv :D mens andre foretrekker fb. Tror det er de som har vært her en stund som foretrekker bv over fb.
Jeg er forholdsvis ny her og kunne ikke tenke meg termingruppe eller sånn på fb. Er jo greit å kunne være delvis anonym, som man jo kan her, ofte lettere å skrive meninger og litt mer personlige ting her enn om man skriver under fullt navn og alt.

Jeg er forholdsvis ny her og kunne ikke tenke meg termingruppe eller sånn på fb. Er jo greit å kunne være delvis anonym, som man jo kan her, ofte lettere å skrive meninger og litt mer personlige ting her enn om man skriver under fullt navn og alt.

Veldig bra poeng.. Her kan man være så anonym man vil, og da er det lettere å lufte tanker og bekymringer :)

Ja. Sammen først på fs så på felles uansett når det klaffer

Helt genialt:) vil jo ikke forlate dere. Må ikke føde i samme mnd for å trives i hverandres selskap, eller omvendt :D

Altså, jeg er ikke veldig erfaren på FB, la nå det være sagt, jeg var sent ute. Men det istedet for FB? Det får jeg nå ikke til logikken i, her har jeg det samlet, sortert pr tema, lett tilgenlige, skralve. (Og anonymt)

Også har man jo muligheten til å dele mer om man ønsker inne på det skjulte forumet:) helt genialt syns jeg:)

(Har hatt meg en dubb på sofaen for tredje dag på rad, og dere hadde skrevet en del mens jeg sov. Nå er mannen kommet hjem, og jeg tenker jeg legger meg snart. Håper den såre halsen er bedre i morgen. Jeg orker ikke være syk i helga...)

Altså, jeg er ikke veldig erfaren på FB, la nå det være sagt, jeg var sent ute. Men det istedet for FB? Det får jeg nå ikke til logikken i, her har jeg det samlet, sortert pr tema, lett tilgenlige, skralve. (Og anonymt)
Enig med deg! Trives best her :)

Poden tok på en varm lampe rett før leggetid stakkars :( grein og grein... Fikk kjølt det ned og tatt på alovera rett fra planten. Håper det er bedre i morgen. Var heldig vis bare en fing som fikk gjennomgå. Fikk seg en vannblemme :(

(Har hatt meg en dubb på sofaen for tredje dag på rad, og dere hadde skrevet en del mens jeg sov. Nå er mannen kommet hjem, og jeg tenker jeg legger meg snart. Håper den såre halsen er bedre i morgen. Jeg orker ikke være syk i helga...)

God bedring. Håper du våkner frisk og rask i morge:)

Oppdatering kl 18:12

1. m&m mini 3.015
2. Mirell 2.912
3. Peppercat 2.469
5. Lilleblomst_15 2.342
6. lizzed 2.195
7. Hope91 2.100
8. Musemor med to små og en i magen 1.788
9. Kengu 1.786
12. Lady_Z 1.614
15. trinebeth 1.471
16. Babylito 1.437
17. ALN89 1.429
20. Sara 1.141
21. EJ 1.110
23. Beckymams 1.026
26. Mallejenta 799
47. Lanterne 384
77. Fiona84 275

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.446 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 15 øverste ajour til 1.500.
14 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Mange som har klart målet denne mnd :) spennende!

Back
Topp