Felles skravle 2015

Altså, jeg er ikke veldig erfaren på FB, la nå det være sagt, jeg var sent ute. Men det istedet for FB? Det får jeg nå ikke til logikken i, her har jeg det samlet, sortert pr tema, lett tilgenlige, skralve. (Og anonymt)

Mannen og jeg snakket om her i går at vi kunne egentlig bare fjernet fb profilene våre. Eneste vi egentlig bruker det til er fotballtrening for hans del og taekwondo for min del.

Da forstår jeg at du ikke liker sånt nei. Har bare mareritt om folk som dør eller går fra meg stort sett. Sjeldent om noe jeg har sett på tv eller lest om.
Usj :(

Jeg får mareritt av det meste.. Men så drømmer jeg sinnsykt mye til vanlig og husker mye av det og.. Skremmer livet av samboeren på natta for jeg drømmer noe mens jeg er på vei til å våkne og tar gjerne hardt tak i han :p

Mannen og jeg snakket om her i går at vi kunne egentlig bare fjernet fb profilene våre. Eneste vi egentlig bruker det til er fotballtrening for hans del og taekwondo for min del.

Jeg spiller en del spill der....

Aner ikke:o haha
Jeg ville ha sjokolademelk i glasset mitt og sugerør, og mannen helte det i hånda mi og skulle sette sugerør i halsen :confused: aner ikke hvor latteren kom fra :rolleyes: og får ihvertfall ikke frem den komiske delen av det ved å skrive:p

Usj :(

Jeg får mareritt av det meste.. Men så drømmer jeg sinnsykt mye til vanlig og husker mye av det og.. Skremmer livet av samboeren på natta for jeg drømmer noe mens jeg er på vei til å våkne og tar gjerne hardt tak i han :p
Jeg drømmer også mye og det er intenst. Spyttet mannen i fjeset en gang. Drømte at jeg kranglet med min bror. Jeg kan være sint eller trist i flere dager pga det jeg drømmer.

Takk. Kjennes ikke slik ut, kaktus i halsen, men jeg håper. Det har jo skjedd før at det går over.

Må jo håpe. Sender litt tryllestøv til deg ;)

Gikk tretten dager over sist..så kan jo være nesten fem uker igjen om denne babyen er like tålmodig :( Men det er i hvert fall ny baby her til påske :)
Får håpe den kommer snart da :) jeg fødte 14 dager før, så om jeg føder etter termin tror jeg dagene blir fryktelig lange.. Man bygger seg opp forventninger til tross for at man vet at det er vanlig å føde innen for de 5 ukene...

Jeg drømmer også mye og det er intenst. Spyttet mannen i fjeset en gang. Drømte at jeg kranglet med min bror. Jeg kan være sint eller trist i flere dager pga det jeg drømmer.
Høres ut som vi er ganske like akkurat der..

Jeg kjenner jeg blir fryktelig sliten og absolutt ikke utøving når jeg drømmer mye..

Etter fødselen "så" jeg babyen ligge under samboeren og tok hardt tak i han.. Både han og jeg skvetter og så går det opp for meg at det er en drøm.. Ganske ekkelt.. Før jeg våkner ordentlig ser jeg hva jeg gjør, men jeg klarer ikke å kontrollere meg selv.. Guffent...

Høres ut som vi er ganske like akkurat der..

Jeg kjenner jeg blir fryktelig sliten og absolutt ikke utøving når jeg drømmer mye..

Etter fødselen "så" jeg babyen ligge under samboeren og tok hardt tak i han.. Både han og jeg skvetter og så går det opp for meg at det er en drøm.. Ganske ekkelt.. Før jeg våkner ordentlig ser jeg hva jeg gjør, men jeg klarer ikke å kontrollere meg selv.. Guffent...
Høres veldig kjent ut ja. Har våknet av at jeg prøver å knuse ruten, for jeg tror jeg er innestengt, våkner litt og har ikke fått med meg at det var en drøm også må jeg komme meg ut. Veldig glad jeg våkner før jeg klarer å knuse den ruten

Høres veldig kjent ut ja. Har våknet av at jeg prøver å knuse ruten, for jeg tror jeg er innestengt, våkner litt og har ikke fått med meg at det var en drøm også må jeg komme meg ut. Veldig glad jeg våkner før jeg klarer å knuse den ruten
Huff :( noe sånt jeg også kan finne på... Jeg håper bare ikke ungene arver dette etter meg.. Jeg gikk rundt i søvne som barn og skulle tisse inni alt av skap og på verandaen.. Hadde også heftig natteskrekk, men det hadde nok sin forklaring at jeg da hadde vært hos pappa nettene før..

Huff :( noe sånt jeg også kan finne på... Jeg håper bare ikke ungene arver dette etter meg.. Jeg gikk rundt i søvne som barn og skulle tisse inni alt av skap og på verandaen.. Hadde også heftig natteskrekk, men det hadde nok sin forklaring at jeg da hadde vært hos pappa nettene før..
Håper mine arver faren sitt gode sovehjerte. Er veldig kjekt når jeg drømmer fine ting, men ikke når det ikke er så fine ting.

Jeg begynte jo som jeg sa sent med FB da. Så jeg har ikke gått lei enda.
Hva er sent da?
Begynte vel ganske med en gang jeg da, så er vel derfor ja:)

Back
Topp