Felles skravle 2015

Gikk tretten dager over sist..så kan jo være nesten fem uker igjen om denne babyen er like tålmodig :( Men det er i hvert fall ny baby her til påske :)
Overtid er grusomt. Men i min familie klarer vii ikke å starte fødselen selv, så vi går alltid over og blir alltid satt i gang.

Ja det skjønner jeg. Liker bv mye bedre en det forbudte. Mye mer ryddig her

Helt enig. Også er man ikke låst til bare den gruppa. Man har jo så mye annet å velge mellom her, og har mange å spørre om man lurer på ting osv :D

Det er jeg helt enig i. Det har man vel heller ikke rett på, og vil jo være veldig sløsing av de dagene en har rett på.

Skjønner selvsagt om far/mor og barnet har omgangssyke, at det kan være greit om den andre forelder er hjemme..

Men også om man får to eller flere barn så bør mor/far klare å ha dem alene i en uke om den ene forelder skal på f.eks. kurs eller møte et annet sted.. Min mor var alene med meg og mine 2 søsken mye siden min far hadde en jobb hvor han reiste mye. Sikkert ikke lett bestandig, men hun "passet" oss ikke, hun var hjemme med oss ☺️ Hvorfor skal det være annerledes for mannfolk? ;)

Sliten:o
Fikk sånn plutselig latterkrampe med masse tårer! Nå her jeg sliten i hals og mage:p hahaha

Man har da lov til å nevne FB, bare ikke rekruttere til det :rolleyes:

Er stor forskjell på å si "jeg foretrekker BV framfor FB", og "jeg har laget en fantastisk termingruppe på FB, la oss dra dit"
Det første er lov her, det andre er ikke.
Ja. Men vi foretrekker bv :D mens andre foretrekker fb. Tror det er de som har vært her en stund som foretrekker bv over fb.

Man har da lov til å nevne FB, bare ikke rekruttere til det :rolleyes:

Er stor forskjell på å si "jeg foretrekker BV framfor FB", og "jeg har laget en fantastisk termingruppe på FB, la oss dra dit"
Det første er lov her, det andre er ikke.

Var bare litt for moroskyld jeg sa det "forbudte". Hehe ;)

Ja. Men vi foretrekker bv :D mens andre foretrekker fb. Tror det er de som har vært her en stund som foretrekker bv over fb.

Prøvde meg på noe fb greier, men ble bare så mange statuser som dukket opp at det tok en evighet å bla seg gjennom alt.. Her kan man gå inn på de temaene man interesserer seg for og heller lese det man vil ☺️

Back
Topp