Felles skravle 2015

Det er sant..

Men så har du også de som kommer innom nå og da.. Starter 4-5 tråder etter hverandre på en kveld skravler i dem i 2-3 dager og forsvinner.. Å det er sånne meningsløse tråder.. Det er litt irriterende det også.
Det er veldig irriterende. Også har du de som alltid skal være uenig.

Det er så dårlig gjort. Mange som deler alt på godt og vondt. Får står bare ikke hva de får igjen for det.
Nei, si det? Men det er jo sånne folk over alt på nettet, på instagram er det jo mange som stjeler bilder av barn og dikter opp historier om alt det morsomme de driver på med. Syke greier!

Det er veldig irriterende. Også har du de som alltid skal være uenig.
hahahaha ja.. de som ALLTID må motsi noen. akkurat som de ønsker å røske opp en mega diskusjon..

Jeg er sykemeldt i hvertfall to uker til, så i stede for å sove bort hele dagen så prøver jeg å se serier... :)

Da er det lov;) jeg skal jo gå hjemme i over et år til:p haha

Det er så dårlig gjort. Mange som deler alt på godt og vondt. Får står bare ikke hva de får igjen for det.
følelsen av å dele noe spesielt kanskje..
Det begynner uskyldig.. så bare baller det på seg.. de liker oppmerksomheten..

Det er dessverre det og alt for mange som ikke får hjelp.
Vi har ei her i byen som går rundt med ei barnevogn (ser ut som ei stor dukkevogn) med ei dukke i..
Hun virker helt normal når du ser henne.. eneste som er i øye fallende er vogna hun triller på.

Vi har ei her i byen som går rundt med ei barnevogn (ser ut som ei stor dukkevogn) med ei dukke i..
Hun virker helt normal når du ser henne.. eneste som er i øye fallende er vogna hun triller på.
Vi hadde en sånn her i byn og, men hun så du ikke var helt god.

Ja vanskelig å gi slipp på det. De burde jo fått seg ett liv ett annet sted enn på nett
det er nok sant.. Men hvis det er personer som ikke har ett sosialt liv pga sykdom osv så der kanskje trolling det som er alternativet de velger.. Er ikke sikkert de kobler at det de gjør er galt engang.

La meg jeg. Sov godt jenter;)

Hadde en kunde på min tidligere arbeidsplass som hele tiden spurte etter kataloger for barnetøy, og når de nye katalogene kom. Det viste seg at hun klippet ut bilder av barna og hadde de i album og i lommeboken og sånn.. Litt skummelt, men er jo egentlig helt uskyldig, hun var jo ikke frisk.

Hadde en kunde på min tidligere arbeidsplass som hele tiden spurte etter kataloger for barnetøy, og når de nye katalogene kom. Det viste seg at hun klippet ut bilder av barna og hadde de i album og i lommeboken og sånn.. Litt skummelt, men er jo egentlig helt uskyldig, hun var jo ikke frisk.
Det er jo synd i de, men også litt ekkelt.

Back
Topp