Felles skravle 2015

Hater å krangle med symaskinen min! blir så frustrert!!!!

Nå skal jeg snart på stoff shopping! Å da skal jeg handle masse koselig stoff som jeg kan bruke til babynest osv.. gleder meg!
Har en stor skuff full av stoff jeg har eller har hatt planer om å bruke til noe, blir til at haugen vokser kraftig hver gang jeg er innom stoff og stil. Heldigvis ikke så enkelt å komme seg til nærmeste butikk, så blir ikke så ofte.

Men altså - skjønner ikke hva jeg tenkte på med et fast stoff og et delvis elastisk :( Skal sy til noen andre (er allerede ferdig med mitt), så vil jo at det skal se litt pent ut også.

Ja. Tror ikke det er like enkelt her inne som kanskje på andre sosiale medier. Liker meg bedre her på bv. Ryddig og greit og følge med tråder. Kan hende det er for jeg har begynt å forstå systemet.
Jeg husker i 2011 så endre BV hele forumet sitt.. Det forsvant mange som ikke klarte å henge med i forandringene. Men i dag kan jeg faktisk ikke huske hva som var endringene :hilarious:

Har en stor skuff full av stoff jeg har eller har hatt planer om å bruke til noe, blir til at haugen vokser kraftig hver gang jeg er innom stoff og stil. Heldigvis ikke så enkelt å komme seg til nærmeste butikk, så blir ikke så ofte.

Men altså - skjønner ikke hva jeg tenkte på med et fast stoff og et delvis elastisk :( Skal sy til noen andre (er allerede ferdig med mitt), så vil jo at det skal se litt pent ut også.
Jeg har 2-3 kasser med stoff.. Å jeg er helt lik deg.. Stoff og stil har jeg ett elsk/hat forhold til :P
Handler meg blå og gul når jeg er der :P

Viktig å høre på hormonene. Jeg kan virkelig ikke noe som har med håndarbeid å gjøre.
Ja, noen ganger bare koker det her! Må prøve å ikke eksplodere.

Men håndarbeid pleier å roe meg bra ned, sitter som oftest med strikketøy om kvelden. Synes det er det kjekkeste :)

Jeg husker i 2011 så endre BV hele forumet sitt.. Det forsvant mange som ikke klarte å henge med i forandringene. Men i dag kan jeg faktisk ikke huske hva som var endringene :hilarious:
Var ikke medlem da, men kommer på mange på det terminforumet jeg var på da snakket veldig om at de mislikte hvordan bv hadde blitt

Var ikke medlem da, men kommer på mange på det terminforumet jeg var på da snakket veldig om at de mislikte hvordan bv hadde blitt
ja det var massive diskusjoner om det. Men tror egentlig bare er en tilvenningsak...
Å når man først er vandt med en ting, så er det ikke bestandig forandringer fryder.

:P

Ja, noen ganger bare koker det her! Må prøve å ikke eksplodere.

Men håndarbeid pleier å roe meg bra ned, sitter som oftest med strikketøy om kvelden. Synes det er det kjekkeste :)
Skulle ønske jeg hadde det i meg. Har prøvd mange ganger, men er ikke min greie.

Såpass. Imponert over at de sa unnskyld.
Ja de laget en post som egget på seg alle..
Vi skjønte jo at det var trolling etterhvert og det tok helt av..
Etter noen dager stillhet fra trollet kom en ny post.
De fortalte at de var 2 jenter på 14-15 som hadde kommet over forumet, å laget posten fordi de kjedet seg og ville finne på noe sprell.. Men de skjønte at de hadde opprørt mange. Å ville si unnskyld..

Husker ikke helt hva det var. Men det var mens jeg fortsatt var i Vi som prøver forumet.

Jaa :D jeg sitter å fniser med promper i øra og pcen på fanget mens samboeren ser rart på meg. Prøve å fortelle litt og, men han får jo ikke med seg konteksten :p

Haha, regner med det skal stå propper:p

Vil ikke han se eller? Her så vi det sammen:) hadde jo vært den beste onkel e.l :D

De fortalte at de var 2 jenter på 14-15 som hadde kommet over forumet, å laget posten fordi de kjedet seg og ville finne på noe sprell.. Men de skjønte at de hadde opprørt mange. Å ville si unnskyld..

Husker ikke helt hva det var. Men det var mens jeg fortsatt var i Vi som prøver forumet.
Er jo noen som kommer inn med morsomme trolle tråder, men de som gjør det for å provosere er en egen rase.

Er det bare hos meg eller er tiden en time feil her inne? Kjenner det er litt irriterende..

Vet det var ei som ga seg ut for å være gravid på novemberforumet på fb I 2012. Var usikker på hva de egentlig gjorde der. Men hadde delt bilder av andre sine barn og ikke sine egne, men sakt det var sine. Var ei som ble beskyldt for å være mann på oktober samme år.

Back
Topp