Peppercat
Gift med forumet
Jeg synes de er kjempe flink til å skaffe oss gode premier. Er alltid kjekt å se hva som kommer.Det er ikke bare premier på over 1.500 innlegg.
Er fryktelig mange fine premier som trekkes blant de som ligger på topp 100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes de er kjempe flink til å skaffe oss gode premier. Er alltid kjekt å se hva som kommer.Det er ikke bare premier på over 1.500 innlegg.
Ja tipper noe slikt. Hadde vært Morro med en tripp trapp med newborn seat.Tipper kriteriet vil være 2.000 innlegg, og en stelleveske + noe annet
Ja, det er det jeg har skjønt. Så vil prøve lykken, men har nok et stykke igjen. Får tilbringe kvelden og morgendagen her, ser det ut til!Det er ikke bare premier på over 1.500 innlegg.
Vet du hvor mange innlegg du har denne mnd??Ja, det er det jeg har skjønt. Så vil prøve lykken, men har nok et stykke igjen. Får tilbringe kvelden og morgendagen her, ser det ut til!
Btw jeg digger walter!! Tenk å ha han i familien![]()
Så da er det ingen grunn til å stresse lengerJa, heldigvis![]()
Har 168 akkurat nå, så må ha en del til. Men akkurat nå gikk det jo fort her.Vet du hvor mange innlegg du har denne mnd??
Det må det jo... hun er ikke så "ond"Jepp, hun gjør det. Får håpe det kommer i helgen i allefall.
Kommer fort til topp 100 om du skravler litt. Vet ikke helt hva nr 100 har nå, men pleier ikke være så alt for mangeJa, det er det jeg har skjønt. Så vil prøve lykken, men har nok et stykke igjen. Får tilbringe kvelden og morgendagen her, ser det ut til!
Det er mulig.. Man samtidig fylles stadig nye terminforum opp.. Å det dukker stadig opp nye skravlebøtterKjempe spent på hva premiene og kriteriene blir neste mnd. Tenker mange blir mindre aktive neste mnd her inne. Pga mange skal føde nå av de som er aktive
Jaa, forsøk på detVet du hva, det skjønner jeg utrolig godt.
Da kan jeg prøve å muntre deg opp..
Er jo bare 220 på den som ligger på 100 plass, det er ikke langt igjen da.Har 168 akkurat nå, så må ha en del til. Men akkurat nå gikk det jo fort her.
Hvordan går det?? Har det roet seg??Jaa, forsøk på det
Ja men ikke så mange som beveger seg ut fra terminforumet og hit.Det er mulig.. Man samtidig fylles stadig nye terminforum opp.. Å det dukker stadig opp nye skravlebøtter![]()
det er fordi de ikke vet bedre ennåJa men ikke så mange som beveger seg ut fra terminforumet og hit.
Fungerte ikke baby dansen... æsj. Her gikk jeg I en murtrapp da riene satte I gang.Jaa, forsøk på det
Er litt skjult denne skravletråden da, synes jeg. Men jeg er bare inne via mobilen, kanskje lettere å se på pc?det er fordi de ikke vet bedre ennå![]()
Tror ikke de vet om denne tråden. Jeg fant den først denne mnd.Ja men ikke så mange som beveger seg ut fra terminforumet og hit.
Ja. Vi får bare hinte at de kan komme inn hitdet er fordi de ikke vet bedre ennå![]()
Sjekk skjult forumHvordan går det?? Har det roet seg??