Felles skravle 2015

Først har jeg masse energi og er skikkelig rastløs. Gjør ikke så mye mer enn jeg pleier for jeg vil ikke slite meg ut. Så blir jeg skikkelig dårlig. Kvalm, vondt i hodet og generelt dårlig i kroppen. Nå er jeg faktisk veldig lei og synes denne ungen kan dra seg ut. Aldri noen gang vært så lei, ikke 16 dager over med første en gang.

Den tellingen av innlegg som dere gjør, er det for å få over 1500? Skjønner ikke hvordan dere klarer det..jeg kommer ikke opp på topp 100 engang jeg! Haha..må visst skravle mer her!
Bare til å henge deg på en samtale her også plutselig har du mange innlegg på kort tid.

Den tellingen av innlegg som dere gjør, er det for å få over 1500? Skjønner ikke hvordan dere klarer det..jeg kommer ikke opp på topp 100 engang jeg! Haha..må visst skravle mer her!
Den er til 1500 ja. Vi skravler en del for å si det slik ;)

Det er bare å joine de gale jentene i Skravle 2015 :P

nice :) Morro da.
Har gått fra å være nysgjerrig på hvem som vinner. Til å være nysgjerrig på hva som er nyheten i mars.
Selv om bbhugme er en god kandidat :P
Kjempe spent på hva premiene og kriteriene blir neste mnd. Tenker mange blir mindre aktive neste mnd her inne. Pga mange skal føde nå av de som er aktive

Bare til å henge deg på en samtale her også plutselig har du mange innlegg på kort tid.
Ja, får visst gjøre det. Er jo greit med en liten sjanse på premie, større sjanse enn i Lotto i alle fall! Pleier dere å vinne noe?

Back
Topp