God natt. Blir spennende å se hva hun synes er minst viktig at du ser på![]()
sikkert femmila siden d er d jeg gleder meg mest til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt. Blir spennende å se hva hun synes er minst viktig at du ser på![]()
God morgon alle saman![]()
God morgen jenter! Sovna på sofaen igår jeg.. trøtt og sliten! Planer for dagen?
God morgen jenter!!!
Ikke noe endring? iPaden får nok bli med tror jeg.For å si d sånn, iPaden blir med på fødestua om d skjer under femmila![]()
Tror det blir litt vasking og rydding her, før vi må pakke for å reise på hyttaGod morgen. Skulle gjerne sovet lenger, men må få litt ut av dagen. Mannen sover, men han var opp 0530 med vår datter, så han skal få noen timer til.
Noen planer i dag uten om vm??
Jeg tror jeg skal ta en tur på ikea, men det kommer litt ann på hvor lenge min kjære sover.
1215, men de skal ikke gå før 1330Tror det blir litt vasking og rydding her, før vi må pakke for å reise på hyttanår begynner sendingene idag?
Ok1215, men de skal ikke gå før 1330
Må se etter kommode til babyen og vi trenger lyspærer og kubbelys.Okhva skal du ha på ikea da?
God morgon alle saman![]()
God morgen jenter! Sovna på sofaen igår jeg.. trøtt og sliten! Planer for dagen?
God morgen jenter!!!
T.G.I.F
Prøver å velte meg ut av senga her. Fader ikke lett.
God morgen alle sammen!God morgen. Skulle gjerne sovet lenger, men må få litt ut av dagen. Mannen sover, men han var opp 0530 med vår datter, så han skal få noen timer til.
Noen planer i dag uten om vm??
Jeg tror jeg skal ta en tur på ikea, men det kommer litt ann på hvor lenge min kjære sover.
Hvordan har natta vært for deg?God morgen alle sammen!![]()
Alt for godHvordan har natta vært for deg?
Kjedelig, men uansett ikke lenge igjen til du føderAlt for godingen action!
Hehe.. men er det ikke ofte "stille før stormen" da?Alt for godingen action!
Nei det er sant. 2 dager igjen til termin!Kjedelig, men uansett ikke lenge igjen til du føder
Her er det i allefall skikkelig stille!!Hehe.. men er det ikke ofte "stille før stormen" da?
Stormen kan godt komme her og.Hehe.. men er det ikke ofte "stille før stormen" da?