Felles skravle 2015

God morgen jenter! Sovna på sofaen igår jeg.. trøtt og sliten! Planer for dagen?

God morgen. Skulle gjerne sovet lenger, men må få litt ut av dagen. Mannen sover, men han var opp 0530 med vår datter, så han skal få noen timer til.

Noen planer i dag uten om vm??
Jeg tror jeg skal ta en tur på ikea, men det kommer litt ann på hvor lenge min kjære sover.

God morgen. Skulle gjerne sovet lenger, men må få litt ut av dagen. Mannen sover, men han var opp 0530 med vår datter, så han skal få noen timer til.

Jeg tror jeg skal ta en tur på ikea, men det kommer litt ann på hvor lenge min kjære sover.
Tror det blir litt vasking og rydding her, før vi må pakke for å reise på hytta :-) når begynner sendingene idag?

God morgon alle saman:D
God morgen jenter! Sovna på sofaen igår jeg.. trøtt og sliten! Planer for dagen?
God morgen jenter!!!
T.G.I.F

Prøver å velte meg ut av senga her. Fader ikke lett.

God morgen alle sammen!:)

Ser jo ut som det blir en kanon fin dag her. Blå himmel, sol og fugler som synger. God start på helgen dette.

God morgen.

Fredag. Snart helg

Back
Topp