Du får tipse videre om den da vet du.Er litt skjult denne skravletråden da, synes jeg. Men jeg er bare inne via mobilen, kanskje lettere å se på pc?
Det er bare å dra de inn hit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får tipse videre om den da vet du.Er litt skjult denne skravletråden da, synes jeg. Men jeg er bare inne via mobilen, kanskje lettere å se på pc?
Jeg følger tråden. Så er den lettere å finne igjenEr litt skjult denne skravletråden da, synes jeg. Men jeg er bare inne via mobilen, kanskje lettere å se på pc?
Fungerte ikke baby dansen... æsj. Her gikk jeg I en murtrapp da riene satte I gang.
hahaha lage ny post på alle terminforumJa. Vi får bare hinte at de kan komme inn hit![]()
![]()
Ja. Skravle med alle andre som venter.hahaha lage ny post på alle terminforum
Felles skravle 2015..
Åpen for alle som venter i 2015 eller satser på ei spire!
Velkommen inn i de gale skravlebøttenes verden!
JOIN US!!
Burde nesten gjort det.hahaha lage ny post på alle terminforum
Felles skravle 2015..
JOIN US!!
Legge med link da så finner de den garantertBurde nesten gjort det.
Ja ikke alle det funker for dessverre.Gått i trapper (grdit nok korte) flere ganger i dag (ulike) - ingenting skjedd
Bah... Fikk lønn i dag og så pengene fly avgårde.. Så må nok vente litthaha.. Da er det bare å shoppe![]()
Nettopp!Ja. Skravle med alle andre som venter.og har fått
ikke så mange av de enda, men de kommer sikkert tilbake etterhvert
Hehe..ja, da kommer det nok en del folk!hahaha lage ny post på alle terminforum
Felles skravle 2015..
JOIN US!!
Ja egentlig..Burde nesten gjort det.
Er 14 dager igjen til ny lønn her. Begynner å tømmes godt nå ja.Bah... Fikk lønn i dag og så pengene fly avgårde.. Så må nok vente litt![]()
Ja. Kanskje de er en knupp og legger til en snarveiNettopp!
*spørre Tamara om det er greit*![]()
Her er det jo mest løst og fast vi snakker om..Hehe..ja, da kommer det nok en del folk!
Er lettere å fortsette å svare på tråder på de ulike forumene når en først har begynt å skravle litt, merker jeg. Og det er jo litt mer oversiktlig i de forskjellige trådene, selv om det jo her bare kan skrives uten å ha så voldsomt mye å meddele om gangen.
JaaÅåå, det hadde vært dødskulthan er bare best
hehe
tenkte litt på det jeg også.Ja. Kanskje de er en knupp og legger til en snarvei![]()
Ja, det er jo mange som er inne på forum og spør de som er lengre på vei om ting. Da kunne de bare spurt vennene sine her.Ja egentlig..
De har jo nytte av det de også.
De kan jo dra nytte av erfaringen til de som har fått eller som er lenger på vei enn dem selv.![]()
Koselig det da!Her er det jo mest løst og fast vi snakker om..
Det er som jeg har sagt tidligere.
Vi er som en venninnegjeng som sitter å drikker kaffe og sladrer![]()
hehe ja det er sånn det er det desverre...Bah... Fikk lønn i dag og så pengene fly avgårde.. Så må nok vente litt![]()