Glad jeg utdannet meg som førskolelærerKremt, kremt....
Begynte egentlig å studere matte når jeg begynte på Universitetet så har relativt mange studiepoeng i matte.
Endte opp på informatikk etterhvert innen micro/nano-teknologi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad jeg utdannet meg som førskolelærerKremt, kremt....
Begynte egentlig å studere matte når jeg begynte på Universitetet så har relativt mange studiepoeng i matte.
Endte opp på informatikk etterhvert innen micro/nano-teknologi
Håper alt står bra til med den lille.Bare observasjon
Så det etterhvert som jeg leste meg opp! Må du være der lenge?Bare observasjon
Håper alt står bra til med den lille.
Så det etterhvert som jeg leste meg opp! Må du være der lenge?
Ok! Da er det bare å sende hjem gubben og hente bag og mye lesestoff o.l. kjedelig på sykehus!Alt bra så langt.
Vet ikke ennå. Tar en dag av gangen sa de![]()
De setter vel ting I gang om de har noen mistanke regner jeg med.???Alt bra så langt.
Vet ikke ennå. Tar en dag av gangen sa de![]()
Ikke kjent noe enda I dag. Så håper det er ett engangs tilfelle.
Ok! Da er det bare å sende hjem gubben og hente bag og mye lesestoff o.l. kjedelig på sykehus!
Kun høyt blodtrykk ennå. Urinprøve var fin. Får se hva de sier utover dagen/i morgenDe setter vel ting I gang om de har noen mistanke regner jeg med.???
Ja håper virkelig det. Var egentlig det som gjorde forrige svangerskap til ett helvete. Liker ikke gå å ha vondt. Tilslutt var alt vondt. Så håper det ikke blir slik nå også. Forsvant med en gang frøkena kom ut sist.Krysser fingrene for der da![]()
Håpe det ikke er sv.forgiftning i alle fall og at alt går bra fremover! Skjønner jo at du er utålmodig, men det beste er jo tross alt om det starter opp av seg selvKun høyt blodtrykk ennå. Urinprøve var fin. Får se hva de sier utover dagen/i morgen![]()
Blir spennende. Kan jo hende ting starter selv også når det er så nært uansettKun høyt blodtrykk ennå. Urinprøve var fin. Får se hva de sier utover dagen/i morgen![]()
Ja håper virkelig det. Var egentlig det som gjorde forrige svangerskap til ett helvete. Liker ikke gå å ha vondt. Tilslutt var alt vondt. Så håper det ikke blir slik nå også. Forsvant med en gang frøkena kom ut sist.
Nei. Det verste var å være på jobb men ikke kunne gjøre noe. Sitte å se på at andre måtte gjøre det jeg normalt sett skulle gjort. Følte meg I veien og til irritasjon for de andreHåper du slipper unna nå da
Ikke noe gøy å gå med vondter for mye![]()
Nei. Det verste var å være på jobb men ikke kunne gjøre noe. Sitte å se på at andre måtte gjøre det jeg normalt sett skulle gjort. Følte meg I veien og til irritasjon for de andre![]()
Det var på jobb de ble værst i går.Måtte du dra på jobb med de smertene?
Hvordan går det med jobben nå da?
Glad vi alle har forskjellige interesser og kunnskapsnivåer.Glad jeg utdannet meg som førskolelærerbare matte lek på det studiet
![]()
Det var på jobb de ble værst i går.måtte dra på jobb ja. For sjefen insisterte på tilrettelegging. Slik går det når kommunen er IA bedrift. Ble sykmeldt den siste mnd før permisjon, men da greide jeg knapt gå på foten
Og jeg har klart over 1500 innlegg!!! Hvem hadde trodd jeg skulle klare det alt nå1 time husarbeid ble 40 minutter før kroppen sa stopp.
Nå ny pause før jeg prøver meg igjen
1 time husarbeid ble 40 minutter før kroppen sa stopp.
Nå ny pause før jeg prøver meg igjen