Felles skravle 2015

Krysser fingrene for der da:)
Ja håper virkelig det. Var egentlig det som gjorde forrige svangerskap til ett helvete. Liker ikke gå å ha vondt. Tilslutt var alt vondt. Så håper det ikke blir slik nå også. Forsvant med en gang frøkena kom ut sist.

Kun høyt blodtrykk ennå. Urinprøve var fin. Får se hva de sier utover dagen/i morgen:)
Håpe det ikke er sv.forgiftning i alle fall og at alt går bra fremover! Skjønner jo at du er utålmodig, men det beste er jo tross alt om det starter opp av seg selv

Ja håper virkelig det. Var egentlig det som gjorde forrige svangerskap til ett helvete. Liker ikke gå å ha vondt. Tilslutt var alt vondt. Så håper det ikke blir slik nå også. Forsvant med en gang frøkena kom ut sist.

Håper du slipper unna nå da:)
Ikke noe gøy å gå med vondter for mye:(

Håper du slipper unna nå da:)
Ikke noe gøy å gå med vondter for mye:(
Nei. Det verste var å være på jobb men ikke kunne gjøre noe. Sitte å se på at andre måtte gjøre det jeg normalt sett skulle gjort. Følte meg I veien og til irritasjon for de andre :(

Nei. Det verste var å være på jobb men ikke kunne gjøre noe. Sitte å se på at andre måtte gjøre det jeg normalt sett skulle gjort. Følte meg I veien og til irritasjon for de andre :(

Måtte du dra på jobb med de smertene? :(
Hvordan går det med jobben nå da?

Måtte du dra på jobb med de smertene? :(
Hvordan går det med jobben nå da?
Det var på jobb de ble værst i går. :( måtte dra på jobb ja. For sjefen insisterte på tilrettelegging. Slik går det når kommunen er IA bedrift. Ble sykmeldt den siste mnd før permisjon, men da greide jeg knapt gå på foten

Det var på jobb de ble værst i går. :( måtte dra på jobb ja. For sjefen insisterte på tilrettelegging. Slik går det når kommunen er IA bedrift. Ble sykmeldt den siste mnd før permisjon, men da greide jeg knapt gå på foten

Huff:( håper det kun var et engangstilfelle da. Men om det blir så ille så er det vel nesten bedre med sykemelding fra tidligere? IA bedrift eller ei.

1 time husarbeid ble 40 minutter før kroppen sa stopp.
Nå ny pause før jeg prøver meg igjen

Flink har du vært uansett:) her ble det start av oppvaskmaskin og vaskemaskin bare.
Bekymrer meg for mye for de småtrolla på trening tror jeg, siden ingen gidde å svare på om de tar det for meg:p blir helt matt av det:o
Vil gjerne kunne slappe av med å vite at noen tar seg av det fremover:)

Back
Topp