Felles skravle 2015

Hos meg får jeg lønn+ feriepenger direkte fra arb.giver. da tjener jeg meg også opp fulle feriepenger for 2016.. men får man fra nav får man kun feriepenger fra noen få uker.. kan ikke reglene helt.. jeg har 5 uker ferie og har også overført en uke fra i fjor.. så da har jeg 11 uker i 2016 (dvs er vel 1-2 uker jeg tar i 2015 siden perm er ferdig 17. Des ca)

Misunner dere som får fra arb.giver. det skjer ikke her for å si det sånn:p
Må finne ut av reglene på det.

Jeg har nå kommet frem til at med min ferie (8 uker) i tillegg til permisjon, så slutter permisjonstiden 1. August:) romjula er det stengt på jobben, så de to siste dagene må gå med der. Og ferien til mannen er ikke regnet med.
Passer jo perfekt det da :-)

hahaha.. da ble det faktisk så ille vær her at signalene på parabolen datt ut! Det har ikke skjedd før :P

Jeg skal ut i perm 1.juni må søke 6uker før så i midten av april ca...

Da har du jo nesten 2 mnd på å godgjøre mannen da;) hehe
Jeg føler at det er så mye jeg må finne ut av her jeg, som ingen av oss kan svare på :o kanskje jeg skal ta meg en tur innom nav i dag...hm...

Passer jo perfekt det da :-)

Gjør jo forsåvidt det. Kommer nok til å tape litt da, siden jeg ikke jobber noe i år og ikke får fullt utslag på feriepengene mine:confused:

hahaha.. da ble det faktisk så ille vær her at signalene på parabolen datt ut! Det har ikke skjedd før :P

Det har skjedd her et par ganger og. Men nå er det veldig åpent på baksiden av huset her da:p

Gjør jo forsåvidt det. Kommer nok til å tape litt da, siden jeg ikke jobber noe i år og ikke får fullt utslag på feriepengene mine:confused:
Det er sant.. bare å være forberedt på å spare da..

Det er sant.. bare å være forberedt på å spare da..

Vil vel uansett ikke tape like mye som om vi tar 80% da, for da vil vi tape over 50000 :o så mye får jeg ikke i feriepenger uansett:p

Vil vel uansett ikke tape like mye som om vi tar 80% da, for da vil vi tape over 50000 :o så mye får jeg ikke i feriepenger uansett:p
Nei, det er sant.. og du får ikke mer feriepenger med 80 enn 100.. og jeg tenker også litt på grunnlaget dersom noe skjer, man blir sykemeldt eller gravid igjen..!

Nei, det er sant.. og du får ikke mer feriepenger med 80 enn 100.. og jeg tenker også litt på grunnlaget dersom noe skjer, man blir sykemeldt eller gravid igjen..!

Det gjør jeg heller ikke. Hm...
Håper jo på et eller annet med eget firma da, så jeg slipper å gå tilbake på den arbeidsplassen:p eller evnt finne noe annet hvor jeg kan jobbe selv om jeg evnt skulle bli gravid igjen:)

Back
Topp