Peppercat
Gift med forumet
Mannen eller graviditeten som holder deg våken??Heisann ! Ikke noe søvn i natt heller, nå er jeg helt knekt, men så mye jeg skulle ha gjort... Ligger på sofaen med dyna foreløpig å ser twilight![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen eller graviditeten som holder deg våken??Heisann ! Ikke noe søvn i natt heller, nå er jeg helt knekt, men så mye jeg skulle ha gjort... Ligger på sofaen med dyna foreløpig å ser twilight![]()
Litt av alt trur jegMannen eller graviditeten som holder deg våken??
Kan godt komme i dag synes jegBlir spennende å se om hun kommer denne uken da.
Vil du ikke ha mars baby ?Kan godt komme i dag synes jegi allefall innen søndag!
![]()
Formen er så som så.Hvordan er formen da? Noen tegn på modning osv?
Jeg skal en tur til Moa imorra forresten..![]()
Ingenting med det å gjøre, men er så lei. Termin er jo søndag og vil ikke gå over!Vil du ikke ha mars baby ?![]()
Åja sånn jaIngenting med det å gjøre, men er så lei. Termin er jo søndag og vil ikke gå over!
Så kjedelig! Får håpe kontrollen etterpå viser fremgang!Formen er så som så.
Slapp, vondt i hodet, kvalm, alt for mye vann i kroppen (synes jeg) og hatt høyt blodtrykk.
Så skal ut på sjekk nå etterpå.
Er så lei lei lei
Ellers er det absolutt iiiiiiingen tegn på modning. Redd det ikke skjer no med det første
Åh. Skal du?på baby-shopping
Møte? Arbeider du ennå? Jeg hadde fått for meg at du var sykemeldt.Så kjedelig! Får håpe kontrollen etterpå viser fremgang!![]()
Skal på et møte på kvelden og tenkte meg innom Moa først.. bl.a. se på stellevesker og kikke littSå om formen er god og det passer får du bare si ifra om du vil møtes
![]()
Frivillig arbeid, styremøte, ikke jobb-møte.. er sykemeldt ja..Møte? Arbeider du ennå? Jeg hadde fått for meg at du var sykemeldt.
Takk. Håper det jeg og. Eller forverring så de gjør no med det. Dette midt-i greiene synes jeg ikke no om!
Det skal jeg gjøre!håper på bedre form. Håper jeg slipper innleggelse, for det nevnte de forrige uke :/
God morgen! Fri idag? Deilig å ligge på sofaen når det er drittvær ute!God morgen jenter!
Her er det sikkerlig drittvær i dag. Måtte le da pus kom inn... Hun så nemlig ut som hu hadde hvert i en snøstorm.
Så nå ligger hun på sofaen inntil meg oppå teppet å er mega kosete![]()
Satte akkurat på Fødeavdelingen selvGod morgen! Fri idag? Deilig å ligge på sofaen når det er drittvær ute!
Jeg ser på fødeavd.. en baby som ble tatt i mot av far i bilen på park.plassen! :-O
Aha.. kontrolldag ja..Satte akkurat på Fødeavdelingen selv
Har fri i dag. Men skal til legen kl 12 på kontroll![]()
Jepp.. førstegang er jeg hos legen siden prøvetaking i uke 12Aha.. kontrolldag ja..![]()
Skjønner.. har vært hos legen hver mnd jeg, så begynner å bli godt kjent!Jepp.. førstegang er jeg hos legen siden prøvetaking i uke 12Har bare hvert hos JM og på sykhuset.
Neste gang er gynkontroll på sykhuset i Mars. Så vidt jeg vet![]()
Jeg skal ut i perm 1.juni må søke 6uker før så i midten av april ca...Sovnet i går jeg...
Når må dere søke da?
Har hadde denne legen siden jeg var barn.Skjønner.. har vært hos legen hver mnd jeg, så begynner å bli godt kjent!
Jeg overfører alle ferieukene mine og tar de etter perm slik at jrg slipper å søke om utsettelse pga ferie.. er vel max utsettelse på 4 uker + 1 dag.. vanskelig å vite om man får bhg plass, så det må vi nedten bare finne ut av senere