Felles skravle 2015

Hvordan er formen da? Noen tegn på modning osv?

Jeg skal en tur til Moa imorra forresten.. :-)
Formen er så som så.
Slapp, vondt i hodet, kvalm, alt for mye vann i kroppen (synes jeg) og hatt høyt blodtrykk.

Så skal ut på sjekk nå etterpå.

Er så lei lei lei

Ellers er det absolutt iiiiiiingen tegn på modning. Redd det ikke skjer no med det første :(

Åh. Skal du?:) på baby-shopping

Formen er så som så.
Slapp, vondt i hodet, kvalm, alt for mye vann i kroppen (synes jeg) og hatt høyt blodtrykk.

Så skal ut på sjekk nå etterpå.

Er så lei lei lei

Ellers er det absolutt iiiiiiingen tegn på modning. Redd det ikke skjer no med det første :(

Åh. Skal du?:) på baby-shopping
Så kjedelig! Får håpe kontrollen etterpå viser fremgang! :-)

Skal på et møte på kvelden og tenkte meg innom Moa først.. bl.a. se på stellevesker og kikke litt :-) Så om formen er god og det passer får du bare si ifra om du vil møtes :-)

God morgen jenter!
Her er det sikkerlig drittvær i dag. Måtte le da pus kom inn... Hun så nemlig ut som hu hadde hvert i en snøstorm.
Så nå ligger hun på sofaen inntil meg oppå teppet å er mega kosete :D

Så kjedelig! Får håpe kontrollen etterpå viser fremgang! :-)

Skal på et møte på kvelden og tenkte meg innom Moa først.. bl.a. se på stellevesker og kikke litt :-) Så om formen er god og det passer får du bare si ifra om du vil møtes :-)
Møte? Arbeider du ennå? Jeg hadde fått for meg at du var sykemeldt.

Takk. Håper det jeg og. Eller forverring så de gjør no med det. Dette midt-i greiene synes jeg ikke no om!

Det skal jeg gjøre! :) håper på bedre form. Håper jeg slipper innleggelse, for det nevnte de forrige uke :/

Møte? Arbeider du ennå? Jeg hadde fått for meg at du var sykemeldt.

Takk. Håper det jeg og. Eller forverring så de gjør no med det. Dette midt-i greiene synes jeg ikke no om!

Det skal jeg gjøre! :) håper på bedre form. Håper jeg slipper innleggelse, for det nevnte de forrige uke :/
Frivillig arbeid, styremøte, ikke jobb-møte.. er sykemeldt ja..

Håper du får noen svar i alle fall! Må være kjedelig å bli innlagt.. fødebagen er i bilen?

God morgen jenter!
Her er det sikkerlig drittvær i dag. Måtte le da pus kom inn... Hun så nemlig ut som hu hadde hvert i en snøstorm.
Så nå ligger hun på sofaen inntil meg oppå teppet å er mega kosete :D
God morgen! Fri idag? Deilig å ligge på sofaen når det er drittvær ute!

Jeg ser på fødeavd.. en baby som ble tatt i mot av far i bilen på park.plassen! :-O

God morgen! Fri idag? Deilig å ligge på sofaen når det er drittvær ute!

Jeg ser på fødeavd.. en baby som ble tatt i mot av far i bilen på park.plassen! :-O
Satte akkurat på Fødeavdelingen selv ;)
Har fri i dag. Men skal til legen kl 12 på kontroll :)

Jepp.. førstegang er jeg hos legen siden prøvetaking i uke 12 :P Har bare hvert hos JM og på sykhuset.
Neste gang er gynkontroll på sykhuset i Mars. Så vidt jeg vet :P
Skjønner.. har vært hos legen hver mnd jeg, så begynner å bli godt kjent!

Skjønner.. har vært hos legen hver mnd jeg, så begynner å bli godt kjent!
Har hadde denne legen siden jeg var barn. :) Både jeg og farmor har samme fastlege.
Å vi bor på ett tettsted med 3500 mennesker. Så legen og legesekretærene der har kjent meg siden jeg var liten. Både privat og som pasient :)

Jeg overfører alle ferieukene mine og tar de etter perm slik at jrg slipper å søke om utsettelse pga ferie.. er vel max utsettelse på 4 uker + 1 dag.. vanskelig å vite om man får bhg plass, så det må vi nedten bare finne ut av senere

Jeg har nå kommet frem til at med min ferie (8 uker) i tillegg til permisjon, så slutter permisjonstiden 1. August:) romjula er det stengt på jobben, så de to siste dagene må gå med der. Og ferien til mannen er ikke regnet med.

Back
Topp