Felles skravle 2015

Det er akkurat derfor han ikke vil forlenge permisjon f.eks fordi det er sommer...
Jeg prøver å få det til å gå opp.. Men jeg får ikke noe klare svar fra han.
Ta det opp igjen om et par dager, kanskje han får fordøyd det litt om du ha sagt hva du tenker? :)

2010 var det mannen som la på seg og venninna mi som fikk bekkenløsning..
2015 er det mannen som har fått de verste hormonene og samme venninna fikk bekkenløsning igjen..
Er det mulig?? Smittsom bekkenløsning :-P her tar jeg alt selv uten om vekt oppgangen.

Liker å ha alle utregninger på forhånd så jeg vet hva jeg evnt kan gjøre. Skal sjekke litt med nav om hvordan det er med ferieuttak osv også, så tenkte å be om et møte der:)

Jeg ønsker jo helst ikke å dra tilbake i min gamle jobb da, så jeg må finne meg en ny en:o
Jeg overfører alle ferieukene mine og tar de etter perm slik at jrg slipper å søke om utsettelse pga ferie.. er vel max utsettelse på 4 uker + 1 dag.. vanskelig å vite om man får bhg plass, så det må vi nedten bare finne ut av senere

Er det mulig?? Smittsom bekkenløsning :p her tar jeg alt selv uten om vekt oppgangen.
vet ikke hvem som tar vekta mi denne gangen. Skal veie meg i morgen. Blir spennende å se hor mye jeg har gått opp... i uke 19 hadde jeg gått opp 100 gram :P

Jeg overfører alle ferieukene mine og tar de etter perm slik at jrg slipper å søke om utsettelse pga ferie.. er vel max utsettelse på 4 uker + 1 dag.. vanskelig å vite om man får bhg plass, så det må vi nedten bare finne ut av senere
Vanskelig å få plass der du bor?? Jeg jobber i bhg, så de må nesten fikse noe til meg.

Vanskelig å få plass der du bor?? Jeg jobber i bhg, så de må nesten fikse noe til meg.
Det er "full dekning", men har forstått at det er noen som må flytte for at man skal få plass før 15. Aug.. men vi får se.. det ordner seg nok..

Er en privat bedrift med kun en ansatt (meg), så lite hjelp å få. Her må jeg finne ut av ting selv :p
Jeg har 4 uker ferie, feriepenger og ikke noe lønn mens jeg har ferie. Slik har det vært alle steder jeg har jobbet, og slik er det også her.

Tenkte jeg skulle ta meg en tur til NAV til uka. Skal til jordmor også, så kan jo hende hun kan hjelpe meg litt og :)
Hos meg får jeg lønn+ feriepenger direkte fra arb.giver. da tjener jeg meg også opp fulle feriepenger for 2016.. men får man fra nav får man kun feriepenger fra noen få uker.. kan ikke reglene helt.. jeg har 5 uker ferie og har også overført en uke fra i fjor.. så da har jeg 11 uker i 2016 (dvs er vel 1-2 uker jeg tar i 2015 siden perm er ferdig 17. Des ca)

Back
Topp