Fordi???Hmmm det synes jeg hørtes ut som en dårlig ide.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi???Hmmm det synes jeg hørtes ut som en dårlig ide.!
Ikke hatt så menge jeg hellerHehe.. nesten ikke et innlegg ila helga.. burde vel nesten nå 2000 i kveld![]()
JeppAkkurat den du brukte har jeg ikke smakt, men krydderet burde da ikke være noe problem.
Man kan da alltids tilsette mer![]()
Med denne så har jeg 10 igjenOppdatering kl 19:19
1. Mirell 2.666
2. m&m mini 2.529
3. Peppercat 2.159
4. Hope91 2.010
5. Lilleblomst_15 1.978
6. lizzed 1.976
8. Kengu 1.629
10. Musemor med to små og en i magen 1.514
12. Lady_Z 1.453
14. ALN89 1.308
16. trinebeth 1.168
17. Babylito 1.138
19. EJ 991
22. Sara 801
23. Mallejenta 788
37. Lanterne 369
88. Fiona84 202
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.179 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 15 øverste ajour til 1.500.
10 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Jeg smaker alltid, har nesten blitt en automatikk i det.Jeppbare lagde og spiste! Smakte ikke underveis
![]()
Det burde du klare fintMed denne så har jeg 10 igjen
Men takk for oppdatering var kjekt
Hva spiser dere?Jeg smaker alltid, har nesten blitt en automatikk i det.
Men nå som jeg er gravid stoler jeg ikke på smaksløkene mine, så nå må mannen smake i tillegg![]()
Jeg smaker alltid, har nesten blitt en automatikk i det.
Men nå som jeg er gravid stoler jeg ikke på smaksløkene mine, så nå må mannen smake i tillegg![]()
Ja det skal jeg greie. Hva gjør dere i kveld da? Tar det med ro?Det burde du klare fint![]()
Akkurat nå spiser jeg sjokolade, men det diskusjonen begynte med var chicken tikka masala (ikke vi som har hatt det i dag)Hva spiser dere?
Lite innlegg her hele uka i grunn.Hehe.. nesten ikke et innlegg ila helga.. burde vel nesten nå 2000 i kveld![]()
Kjedelg å kjede seg vel.Fordi???
Ja, her også egentlig.. går litt opp og nedLite innlegg her hele uka i grunn.
Okey da.Kjedelg å kjede seg vel.
Nei evt sofaen, men jeg er så redd for at han skal få en av allergi anfallene sine så klarer ikke å slappe av. Ligger sånn på vakt hele tiaDu må ta vare på deg selv nå som du er gravid, har du et gjesterom du kan sove på dersom er like ille?
Joda.. egentlig vært en ganske bra helg formmessig.. fått rydda og solgt unna masse og vært sosial både fredag og lørdan.. men idag er jeg utslitt! Hvordan går det med deg?
Aha.. permisjon ja.. kommet frem til noe?Men da har du jo kunnet ta dagen i dag med ro med god samvittihet da
Greit her. Energien har vært litt bedre selv om jeg ikke la meg før 0330 i natthaha
Tror det hjelper å være våken på natta her
Har ikke ryddet mye, men fikk gjort litt styre arbeid i går også var jeg sjåfør på natta. I dag har vi regnet litt på permisjon og hvor mye vi evnt taper på de forskjellige alternativene.
Aha.. permisjon ja.. kommet frem til noe?
Har jo prøvd å gjøre litt idag og.. må liksom prøve å hjelpe til når sambo holder på, så får jeg slappe av imorra.. blir så rastløs også.. men mange pauser idag! Håper det blir helt tomt ila uka
Sovnet rundt 2 i natt og våknet 5:30.. sto opp kl 06:00.. da blir ikke dagen god.. men klarte ikke ligge
Vi tar 100% absolutt! Så får vi se litt hvordan vi føler det og om vi får bhg plass osv og ta en vurdering om jeg tar et par mnd ulønna.. er jo ikke akkurat lett med ammepauser iom jeg jobber 40 min hjemmefra, så han må lære seg å ta flaske osv.. vi tar det som det kommer egentligKom frem til at vi taper 54000 på å ta 80% istedet for 100%, og 44000 om vi tar 100% og jeg tar 10 uker uten lønn
Og at jeg ikke har lyst til å begynne å jobbe igjen når mini er bare 8 mnd...
Hva gjør dere?
Håper jeg får gjort litt her til uka ogmen skjer noe både tirsdag, onsdag og fredag, så blir litt oppstykket:/
Det var ikke mange timene. Håper du klarer å sove litt bedre nå i natt da, så morgendagen blir bedre![]()
Vi tar 100% absolutt! Så får vi se litt hvordan vi føler det og om vi får bhg plass osv og ta en vurdering om jeg tar et par mnd ulønna.. er jo ikke akkurat lett med ammepauser iom jeg jobber 40 min hjemmefra, så han må lære seg å ta flaske osv.. vi tar det som det kommer egentlig![]()