Felles skravle 2015

Oppdatering kl 19:19

1. Mirell 2.666
2. m&m mini 2.529
3. Peppercat 2.159
4. Hope91 2.010
5. Lilleblomst_15 1.978
6. lizzed 1.976
8. Kengu 1.629
10. Musemor med to små og en i magen 1.514
12. Lady_Z 1.453
14. ALN89 1.308
16. trinebeth 1.168
17. Babylito 1.138
19. EJ 991
22. Sara 801
23. Mallejenta 788
37. Lanterne 369
88. Fiona84 202

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.179 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 15 øverste ajour til 1.500.
10 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Med denne så har jeg 10 igjen
Men takk for oppdatering var kjekt

Joda.. egentlig vært en ganske bra helg formmessig.. fått rydda og solgt unna masse og vært sosial både fredag og lørdan.. men idag er jeg utslitt! Hvordan går det med deg?

Men da har du jo kunnet ta dagen i dag med ro med god samvittihet da;)

Greit her. Energien har vært litt bedre selv om jeg ikke la meg før 0330 i natt:p haha
Tror det hjelper å være våken på natta her:confused:
Har ikke ryddet mye, men fikk gjort litt styre arbeid i går også var jeg sjåfør på natta. I dag har vi regnet litt på permisjon og hvor mye vi evnt taper på de forskjellige alternativene.

Men da har du jo kunnet ta dagen i dag med ro med god samvittihet da;)

Greit her. Energien har vært litt bedre selv om jeg ikke la meg før 0330 i natt:p haha
Tror det hjelper å være våken på natta her:confused:
Har ikke ryddet mye, men fikk gjort litt styre arbeid i går også var jeg sjåfør på natta. I dag har vi regnet litt på permisjon og hvor mye vi evnt taper på de forskjellige alternativene.
Aha.. permisjon ja.. kommet frem til noe?

Har jo prøvd å gjøre litt idag og.. må liksom prøve å hjelpe til når sambo holder på, så får jeg slappe av imorra.. blir så rastløs også.. men mange pauser idag! Håper det blir helt tomt ila uka :-)

Sovnet rundt 2 i natt og våknet 5:30.. sto opp kl 06:00.. da blir ikke dagen god.. men klarte ikke ligge

Aha.. permisjon ja.. kommet frem til noe?

Har jo prøvd å gjøre litt idag og.. må liksom prøve å hjelpe til når sambo holder på, så får jeg slappe av imorra.. blir så rastløs også.. men mange pauser idag! Håper det blir helt tomt ila uka :-)

Sovnet rundt 2 i natt og våknet 5:30.. sto opp kl 06:00.. da blir ikke dagen god.. men klarte ikke ligge

Kom frem til at vi taper 54000 på å ta 80% istedet for 100%, og 44000 om vi tar 100% og jeg tar 10 uker uten lønn:p
Og at jeg ikke har lyst til å begynne å jobbe igjen når mini er bare 8 mnd...
Hva gjør dere?

Håper jeg får gjort litt her til uka og:) men skjer noe både tirsdag, onsdag og fredag, så blir litt oppstykket:/

Det var ikke mange timene. Håper du klarer å sove litt bedre nå i natt da, så morgendagen blir bedre:)

Kom frem til at vi taper 54000 på å ta 80% istedet for 100%, og 44000 om vi tar 100% og jeg tar 10 uker uten lønn:p
Og at jeg ikke har lyst til å begynne å jobbe igjen når mini er bare 8 mnd...
Hva gjør dere?

Håper jeg får gjort litt her til uka og:) men skjer noe både tirsdag, onsdag og fredag, så blir litt oppstykket:/

Det var ikke mange timene. Håper du klarer å sove litt bedre nå i natt da, så morgendagen blir bedre:)
Vi tar 100% absolutt! Så får vi se litt hvordan vi føler det og om vi får bhg plass osv og ta en vurdering om jeg tar et par mnd ulønna.. er jo ikke akkurat lett med ammepauser iom jeg jobber 40 min hjemmefra, så han må lære seg å ta flaske osv.. vi tar det som det kommer egentlig :-)

Vi tar 100% absolutt! Så får vi se litt hvordan vi føler det og om vi får bhg plass osv og ta en vurdering om jeg tar et par mnd ulønna.. er jo ikke akkurat lett med ammepauser iom jeg jobber 40 min hjemmefra, så han må lære seg å ta flaske osv.. vi tar det som det kommer egentlig :-)

Liker å ha alle utregninger på forhånd så jeg vet hva jeg evnt kan gjøre. Skal sjekke litt med nav om hvordan det er med ferieuttak osv også, så tenkte å be om et møte der:)

Jeg ønsker jo helst ikke å dra tilbake i min gamle jobb da, så jeg må finne meg en ny en:o

Back
Topp