Farlig godt! heheheGodt, ikke sant??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Farlig godt! heheheGodt, ikke sant??![]()
Ser ut til at det blir VM og strikkingGod morgen damer. Her har mannen å frøkena kommet seg ut. Og jeg skal spise litt mat før jeg går ut sammen med de. Hva er deres planer i dag?
Hørtes deilig ut. Har lyst til å gå en tur i dag. Det er deilig sol ute og nydelig vær..God morgen damer. Her har mannen å frøkena kommet seg ut. Og jeg skal spise litt mat før jeg går ut sammen med de. Hva er deres planer i dag?
Nja, skeptisk. Liker det hver for seg daHehedet bør du smake
![]()
Men det er jo kos. Skal hente ett kjøkkenbord vi har kjøptSer ut til at det blir VM og strikking![]()
Merket det da vi møttes jaJepp! hater virkelig folk! :![]()
Her var mannen opp med frøkena til mannens store frustrasjon.Hørtes deilig ut. Har lyst til å gå en tur i dag. Det er deilig sol ute og nydelig vær..
Men vil gjerne ha med mannen. Så da må jeg bare vente til han kommer seg opp av senga.
Ja det tror jeg på!Merket det da vi møttes ja![]()
hahahaha mannen her i huset blir sikkerlig grinete hvis jeg vekker ham.. Sender jeg inn Vesla får pipa en heeeeeeeeeeeeelt annen lyd..Her var mannen opp med frøkena til mannens store frustrasjon.
hehe ,neida. du er så snill atte.9Ja det tror jeg på!![]()
skillingsboller til barsel... Det var ikke så dumt... kanskje jeg skal ha bake bonanza rett før termin!God morgen. Her våkner jeg som vanlig kvalm. Nå skal jeg snart dra meg opp av sengen og bake skillingsboller til å hive i frysen til barsel. Elsker å bake.
Godt å høre...hehe ,neida. du er så snill atte.9
Jeg bare spurte om han kunne stå opp med frøkena. Han kan jo sove når hun legger seg i kveld. Mens jeg skal være på jobb.hahahaha mannen her i huset blir sikkerlig grinete hvis jeg vekker ham.. Sender jeg inn Vesla får pipa en heeeeeeeeeeeeelt annen lyd..
Ja, jeg må ha noe å gjøre på om dagene.skillingsboller til barsel... Det var ikke så dumt... kanskje jeg skal ha bake bonanza rett før termin!![]()
Enig i det jaGodt å høre...Synes det mye koseligere når man kan få seg nye venner, ikke "fiender"
![]()
Det er lurt, fylle opp fryseren så er det bare å ta opp noe når man får besøkskillingsboller til barsel... Det var ikke så dumt... kanskje jeg skal ha bake bonanza rett før termin!![]()
Også gjorde han det?! jøss.. jeg måtte nok ha spurt mer en 3 ganger før han kom seg opp..Jeg bare spurte om han kunne stå opp med frøkena. Han kan jo sove når hun legger seg i kveld. Mens jeg skal være på jobb.
Ja det skjønner jeg.. Også er det jo deilig å ha noe klart i fryseren da hvis det kommer noen på besøk i barseltiden!Ja, jeg må ha noe å gjøre på om dagene.