Felles skravle 2015

God morgen damer. Her har mannen å frøkena kommet seg ut. Og jeg skal spise litt mat før jeg går ut sammen med de. Hva er deres planer i dag?
Ser ut til at det blir VM og strikking ;)

God morgen damer. Her har mannen å frøkena kommet seg ut. Og jeg skal spise litt mat før jeg går ut sammen med de. Hva er deres planer i dag?
Hørtes deilig ut. Har lyst til å gå en tur i dag. Det er deilig sol ute og nydelig vær..
Men vil gjerne ha med mannen. Så da må jeg bare vente til han kommer seg opp av senga.

Hørtes deilig ut. Har lyst til å gå en tur i dag. Det er deilig sol ute og nydelig vær..
Men vil gjerne ha med mannen. Så da må jeg bare vente til han kommer seg opp av senga.
Her var mannen opp med frøkena til mannens store frustrasjon.

God morgen. Her våkner jeg som vanlig kvalm. Nå skal jeg snart dra meg opp av sengen og bake skillingsboller til å hive i frysen til barsel. Elsker å bake.

God morgen. Her våkner jeg som vanlig kvalm. Nå skal jeg snart dra meg opp av sengen og bake skillingsboller til å hive i frysen til barsel. Elsker å bake.
skillingsboller til barsel... Det var ikke så dumt... kanskje jeg skal ha bake bonanza rett før termin! :D

hahahaha mannen her i huset blir sikkerlig grinete hvis jeg vekker ham.. Sender jeg inn Vesla får pipa en heeeeeeeeeeeeelt annen lyd..
Jeg bare spurte om han kunne stå opp med frøkena. Han kan jo sove når hun legger seg i kveld. Mens jeg skal være på jobb.

Back
Topp