Felles skravle 2015

Er lov å være litt usunn i helgen :p I går var jeg sunn med hvitost. Så da kjører jeg sjokoladepålegg og banan i dag ;) Var ganske digg :p
hehe kan jeg tenke meg.. Så veldig digg ut :D fikk lyst på sjokoladepålegg selv nå :P hahaha

Er lov å være litt usunn i helgen :p I går var jeg sunn med hvitost. Så da kjører jeg sjokoladepålegg og banan i dag ;) Var ganske digg :p
hehe kan jeg tenke meg.. Så veldig digg ut :D fikk lyst på sjokoladepålegg selv nå :P hahaha

Hva skal jeg finne på i dag da...
Min søster maler møbler, men kunne komme ut der. Men tror ikke jeg orker malings lukt. Mamma og de var på fest i går, så de sovner nok litt frempå. Mannen kommer hjem i kveld, samme gjør poden.
Heldig vis VM på tv :P Og jeg elsker ski sport ;)

Hva skal jeg finne på i dag da...
Min søster maler møbler, men kunne komme ut der. Men tror ikke jeg orker malings lukt. Mamma og de var på fest i går, så de sovner nok litt frempå. Mannen kommer hjem i kveld, samme gjør poden.
Heldig vis VM på tv :p Og jeg elsker ski sport ;)
trodde det ar pausedag i VM i dag jeg :P

Da ble det ristet brød med nugatti til frokst.. :P hahaha det tror jeg ikke jeg har spist siden jeg var ung, dum og naiv! :P hehehehe

God morgen damer. Her har mannen å frøkena kommet seg ut. Og jeg skal spise litt mat før jeg går ut sammen med de. Hva er deres planer i dag?

Back
Topp