Jaja.. har alltid visst det!Mhm, godt du ser det selv også![]()
Derfor jeg er så usosial og truende mot folk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja.. har alltid visst det!Mhm, godt du ser det selv også![]()
Det så digg ut
Er lov å være litt usunn i helgenDet så digg ut![]()
hehe kan jeg tenke meg.. Så veldig digg utEr lov å være litt usunn i helgenI går var jeg sunn med hvitost. Så da kjører jeg sjokoladepålegg og banan i dag
Var ganske digg
![]()
hehe kan jeg tenke meg.. Så veldig digg utEr lov å være litt usunn i helgenI går var jeg sunn med hvitost. Så da kjører jeg sjokoladepålegg og banan i dag
Var ganske digg
![]()
trodde det ar pausedag i VM i dag jegHva skal jeg finne på i dag da...
Min søster maler møbler, men kunne komme ut der. Men tror ikke jeg orker malings lukt. Mamma og de var på fest i går, så de sovner nok litt frempå. Mannen kommer hjem i kveld, samme gjør poden.
Heldig vis VM på tvOg jeg elsker ski sport
![]()
Er sprint stafetttrodde det ar pausedag i VM i dag jeg![]()
Hahaha, var sånn det var ja.Jaja.. har alltid visst det!
Derfor jeg er så usosial og truende mot folk![]()
Det var en underlig kombinasjon, aldri sett den før
aha.. skjønner.Er sprint stafettOg nå er det kombinert hopp
Hehe
![]()
Da ble det ristet brød med nugatti til frokst..Er lov å være litt usunn i helgenI går var jeg sunn med hvitost. Så da kjører jeg sjokoladepålegg og banan i dag
Var ganske digg
![]()
HeheDet var en underlig kombinasjon, aldri sett den før![]()
Her blir det nykokte egg på brødskiven
Godt, ikke sant??Da ble det ristet brød med nugatti til frokst..hahaha det tror jeg ikke jeg har spist siden jeg var ung, dum og naiv!
hehehehe
Jeg liker ikke eggHer blir det nykokte egg på brødskiven
Må ha kaviar til. Liker ingen av delene uten at de er sammenJeg liker ikke eggTror jeg er eneste jeg kjenner som ikke liker egg...