Nei mandag skjer detJa okfått vaska ut av Luna da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei mandag skjer detJa okfått vaska ut av Luna da?
Katter er ofte noe for seg selv. Vi hadde en som bare flyttet inn til naboen og ble derDu aner ikke. Katten vår er noe for seg selv. Bare spør frøken Hope hahahahah
Like greit. Da slipper man så mye frem og tilbake.Jepp.. gjort det vi også.. men nå er det ikke så mye, så tar det på hengern.. men når vi skal begynne med rivinga om 2-3 uker (etter besøk) blir det kontainer
Denne katten bodde her sammen med onkelen min. Men stakk av og ble borte fordi det var så mye andre katter rundt her. Da vi begynte å gjøre klart til å flytte inn var alle kattene vekk. Å vips. Der var hun tilbake. Å hun ble her.Katter er ofte noe for seg selv. Vi hadde en som bare flyttet inn til naboen og ble der
Har legitime kl 12 så jo får se.Nei mandag skjer dethjertelig velkommen
![]()
Vi er der fra 16 tenker jegHar legitime kl 12 så jo får se.
Ok. Får se hva jeg gjørVi er der fra 16 tenker jeg
Naboen vår flyttet og tok katten med seg. Vi tenkte hun bare hadde fått seg en bye og ville komme hjem etter litt. Men siden han flyttet med henne, så var hun vekk.Denne katten bodde her sammen med onkelen min. Men stakk av og ble borte fordi det var så mye andre katter rundt her. Da vi begynte å gjøre klart til å flytte inn var alle kattene vekk. Å vips. Der var hun tilbake. Å hun ble her.![]()
Jaggu. Er ikke det litt spesielt?Naboen vår flyttet og tok katten med seg. Vi tenkte hun bare hadde fått seg en bye og ville komme hjem etter litt. Men siden han flyttet med henne, så var hun vekk.
Jo, det synes vi. Vi etterlyste henne, men hun var vekk. Hadde hatt henne i ti år.Jaggu. Er ikke det litt spesielt?
God nattNei jenter. Tror keg lukker øynene for i natt.skravles i morgen!! Sov godt når den tid kommer
![]()
Man kan jo ikke bare ta med seg en katt som ikke man eier selv. Rare folk!men nå er det natta her.Jo, det synes vi. Vi etterlyste henne, men hun var vekk. Hadde hatt henne i ti år.
Må vel det etterhvertDu får padle over fjorden til meg da vettu. Så får du handle hos meg![]()
Jeg vil no si at det er mer koselig enn å være usosial og sitte herFlinke dere har vært til å skravle i kveld
Har bare kost meg i armkroken til mannen, jeg
Pass deg, hun er skikkelig skummelMå vel det etterhvert![]()
God morgen. Ja det ble litt skravling her i går.God morgen
Mye skravling på der ei går kveld ser jeg, var sosial med guttene mne isteden jeg
Hva er planene for dagen?
ja! jeg er kjempe skummel "knurr"Pass deg, hun er skikkelig skummel![]()

Mhm, godt du ser det selv ogsåja! jeg er kjempe skummel "knurr"![]()