Felles skravle 2015

Jepp.. gjort det vi også.. men nå er det ikke så mye, så tar det på hengern.. men når vi skal begynne med rivinga om 2-3 uker (etter besøk) blir det kontainer
Like greit. Da slipper man så mye frem og tilbake. :)

Katter er ofte noe for seg selv. Vi hadde en som bare flyttet inn til naboen og ble der
Denne katten bodde her sammen med onkelen min. Men stakk av og ble borte fordi det var så mye andre katter rundt her. Da vi begynte å gjøre klart til å flytte inn var alle kattene vekk. Å vips. Der var hun tilbake. Å hun ble her. :P

Denne katten bodde her sammen med onkelen min. Men stakk av og ble borte fordi det var så mye andre katter rundt her. Da vi begynte å gjøre klart til å flytte inn var alle kattene vekk. Å vips. Der var hun tilbake. Å hun ble her. :p
Naboen vår flyttet og tok katten med seg. Vi tenkte hun bare hadde fått seg en bye og ville komme hjem etter litt. Men siden han flyttet med henne, så var hun vekk.

Nei jenter. Tror keg lukker øynene for i natt. :) skravles i morgen!! Sov godt når den tid kommer ;)

God morgen

Mye skravling på der ei går kveld ser jeg, var sosial med guttene mne isteden jeg:)

Hva er planene for dagen?

God morgen

Mye skravling på der ei går kveld ser jeg, var sosial med guttene mne isteden jeg:)

Hva er planene for dagen?
God morgen. Ja det ble litt skravling her i går.
Jeg for min del satt ene og alene i sofaen mens Vesla sov og Gubben var på jobb...

I dag har jeg ikke lagt noen planer ennå :P Tar denne dagen på sparken tror jeg.
Det er deilig sol ute så kanskje vi tar en liten gå tur når mannen står opp :)

Back
Topp