ALN89
Forumet er livet
Det skal jeg gjøreSpennende da![]()
Du må oppdatere oss om det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøreSpennende da![]()
Du må oppdatere oss om det!
Håper du får noen bra bilder neste uke også.Det skal jeg gjøre![]()
litt er bedre enn ingenting da! All mat hjelper,,,Fikk spist litt av middagen.
Mannen syns jeg i hvertfall skulle smake litt siden jeg syntes det luktet godt, mat lyst eller ikke.
Han har selvfølgelig helt rett.
Var godt selv om jeg ikke orket så mye![]()
Haha, fikk et bilde med to klumperHåper du får noen bra bilder neste uke også.Du må jo ha noe å hvile øynene dine på
![]()
hahahahaHaha, fikk et bilde med to klumpervar bilde fra hun målte kidden
![]()
Hahahaha, santhahahahato klumper er bedre enn ingen klumper
hahahaha
Men du får nok ett bedre bilde senereHahahaha, sant![]()
To klumper, er det tvillinger?Haha, fikk et bilde med to klumpervar bilde fra hun målte kidden
![]()
Samme var det med meg.. VI var i familie selskap når jeg var 10 uker på vei.. Å jeg hadde så lyst til å si det til alle sammen.. Men samtidig var jeg veldig nøye med å skjule det![]()
Gratulerer med vell overstått UL og en liten baby i magenFerdig på tidlig ul! Et foster og ble målt til 11+4. Men hun fant også et stort væskefylt hulerom.. Mulig det har vært et foster, men hun visste ikke. Hun skulle snakke med noen på Ullevålfikk ikke noen gode bilder, så skal få komme tilbake neste uke
![]()
Huff er du ikke blitt bedre. God bedringDa har jeg gått og lagt meg igjen med feber.
Snakkes senere
JaMen du får nok ett bedre bilde senere![]()
Takk!Gratulerer med vell overstått UL og en liten baby i magen![]()
kjekt å vite at hode og kroppen er på plass
Å slik å forstå..
HeheTakk!
Ungen var med og fordi vi ikke hadde barnevakt, tror ikke hun skjønte så myemen hun sier at mamma har en baby i magen og at mamma sjekka magen
haha
Er bedre nå..Huff er du ikke blitt bedre. God bedring