nei det er santGår vel stort sett bra ja, men trenger da ikke håpe allikevelhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei det er santGår vel stort sett bra ja, men trenger da ikke håpe allikevelhehe
Ja, man har veldig ulike tanker og følelser om det.. og så blir man påvirket av de rundt.. jeg hadde lyst til å rope det ut med en gang vi fant ut vi var gravide, men sambo trengte litt tid til å fordøye det før vi fortalte foreldrene våre.. ventet til uke 12 mest fordi jeg følte det var forventet at vi skulle det! Var jo så dårlig i bl.a. bryllupet til svogern min, krakowtur med jobben til sambo og andre sosiale begivenheter vi måtte møte på, at jeg tror de fleste hadde en mistanke!
Temmelig mistenkelig når man ikke tar vin når man blir tilbudt... Drakk ikke i flere selskap i høst da jeg var gravid og mista, så de har sett det før, uten at de vet hvorfor
Kjøresten har vært så mye på jobb på rare tidspunkt så har ikke fått snakket så mye om det. Vet ikke om han vil vente med å fortelle til foreldra, han trener nok ikke fordøye det. Stoler ikke helt på at mamman klarer å holde tett hellerJeg får iallfall velge selv hvem jeg skal si det til for at jeg skal få snakke om bekymringene mine. Har bare sagt til bestevenninna mi. Vente med mamma, hun har så mange (gidhjertete) meninger ;p søstra mi og sjefen er de neste på lista mi.
Da har jeg gått og lagt meg igjen med feber.
Snakkes senere
her må man jo bare gjøre det som føles rett
![]()
Tror vi aller har hatt det sånnJa sant. Når det gjelder å fortelle så har jeg både lyst å skrike det ut til alle, og å holde det hemmelig![]()
huff.. håper ikke dette blir langvarig!Hjalp litt med søvn og paracett.
Holder på med middagen nå, og snart kommer resten av familien hjem
Så dårlig datrodde det var ganske så normalt å få vite kjønn på oul jeg men...
Tror vi aller har hatt det sånn
Jeg har hvertfall hatt det sånn![]()
Ikke jeg heller.huff.. håper ikke dette blir langvarig!
Samme var det med meg.. VI var i familie selskap når jeg var 10 uker på vei.. Å jeg hadde så lyst til å si det til alle sammen.. Men samtidig var jeg veldig nøye med å skjule detHehe. Det var samboeren min som fikk meg til å skjønne greia. Han kommenterte at jeg var så ivrig med å ville fortelle. Men jeg er jo egentlig veldig påpasselig med å ikke vise hvordan form jeg er i.
LIke greit.. da blir du fortere frisk!Ikke jeg heller.
Tror for å være helt ærlig at jeg går og legger meg igjen mens de spiser.
Masse god bedringDa har jeg gått og lagt meg igjen med feber.
Snakkes senere
oij så spennende. Gratulerer med vel overstått UL!Ferdig på tidlig ul! Et foster og ble målt til 11+4. Men hun fant også et stort væskefylt hulerom.. Mulig det har vært et foster, men hun visste ikke. Hun skulle snakke med noen på Ullevålfikk ikke noen gode bilder, så skal få komme tilbake neste uke
![]()
Veldig gøyoij så spennende. Gratulerer med vel overstått UL!
Da er du jo snart 12 uker da
Blir interessant å se hva de sier på Ullevål
Så bra krabaten virket til å være i god form.. får håpe det væskefylte hulrommet skrumper inn slik at det ikke påvirker...Ferdig på tidlig ul! Et foster og ble målt til 11+4. Men hun fant også et stort væskefylt hulerom.. Mulig det har vært et foster, men hun visste ikke. Hun skulle snakke med noen på Ullevålfikk ikke noen gode bilder, så skal få komme tilbake neste uke
![]()
Spennende daVeldig gøylå med ryggen til og nektet å snu seg
ja, og termin er i følge henne 6 sept. Så håper det stemmer og jeg føder før i forhold til bhgfristen
lille gullet mitt <3
Ja, hun jobber der og så skulle ringe meg eller sende mail. Hun tok bilde av det![]()
Mye bevegelser og hadde beina i kryssSå bra krabaten virket til å være i god form.. får håpe det væskefylte hulrommet skrumper inn slik at det ikke påvirker...