Felles skravle 2015

Fikk kun på høyre håndledd og høyre øret. Under kneet høyre side.
Og rett under navelen ja:)
Kan nok stemme det vsr begge fotblad - kikket ikke ned :p og høyre ankel.
Så midt mellom øyenbrynene.

Så ganske likt:)
Blir i tillegg i korsryggen på mandag syns jeg hun sa:)

Har du mer enn bare modning da eller? For i øret hadde kun med bekkenløsning og smertelindring å gjøre sa hun..

Hmm. Jeg ba bare om modningsakupunktur. Men gang nr to satt hun og i høyre arm rett under albuen, blodtrykspunkt. siden jeg fortalte jeg hadde høyt blodtrykk.

Okei ☺️ Hun akupunktøren snakket så mye i starten at jeg ikke fikk med meg alt.. Tilbydde flere ting, men jeg ville kun ha modningsakupunktur nå i første omgang, så da satt hun de 6 nålene.. Den i ankelen skulle gi mer energi, da hun mente jeg var utmattet, og måtte være forsiktig med for mye aktivitet fram mot fødsel.. Passet dårlig nå når jeg har begynt med rundvask av huset i dag ;)

Okei ☺️ Hun akupunktøren snakket så mye i starten at jeg ikke fikk med meg alt.. Tilbydde flere ting, men jeg ville kun ha modningsakupunktur nå i første omgang, så da satt hun de 6 nålene.. Den i ankelen skulle gi mer energi, da hun mente jeg var utmattet, og måtte være forsiktig med for mye aktivitet fram mot fødsel.. Passet dårlig nå når jeg har begynt med rundvask av huset i dag ;)
Skal du og få i ryggen etter uke39?

Skulle ha vasket jeg og men med mitt blodtrykk bør jeg vel holde meg på sofaen.
Sykt kvalm er jeg og :(

Pga sjukdom har eg dåtte veldig ser eg for å vera ajur :( Får sjå om eg rekker/klare detta no.
Det greier du. Ett par skravle kvelder og du har hentet inn det tapte.

Skal du og få i ryggen etter uke39?

Skulle ha vasket jeg og men med mitt blodtrykk bør jeg vel holde meg på sofaen.
Sykt kvalm er jeg og :(

Skal ha igangsettende akupunktur når jeg er i uke 40 er planen, vet ikke hvor hun setter da..

Mannen ble nesten litt sur på meg i dag da jeg fortalte jeg hadde vasket hus.. :/ Han mener jeg bør høre på legen og holde meg i ro, men det er jo så himla kjedelig..!

Skal ha igangsettende akupunktur når jeg er i uke 40 er planen, vet ikke hvor hun setter da..

Mannen ble nesten litt sur på meg i dag da jeg fortalte jeg hadde vasket hus.. :/ Han mener jeg bør høre på legen og holde meg i ro, men det er jo så himla kjedelig..!
Her setter hun igangsettingsnåler etter uke39. Dvs første gang for meg mandag. Da 39+4

Håper virkelig det.. Hun sa det varierte fra person til person, men gjennomsnittlig varer en aktiv fødsel i 6-7 timer istedet for 12 timer..
Såpass ja :) du får gi en lyd når du har født da. Si om det virket!

Back
Topp