Felles skravle 2015

19. juli er en fin dato.
Alltid koselig å se godt, klarte dere å la være å se kjønn som ønsket?
Jeg sa fra at jeg ikke ville vite, så hun så ikke etter kjønnet;) så det heller ikke tilfeldig. Nå gleder jeg meg bare til sparkene. Morkaka ligger visst foran, så det er vel en grunn til at jeg ikke har kjent noe særlig enda:)

Oppdatering kl 12:21

1. m&m mini 2.351
2. Mirell 2.336
3. Peppercat 2.096
4. Hope91 1.945
5. lizzed 1.863
6. Lilleblomst_15 1.826
8. Kengu 1.536
10. Musemor med to små og en i magen 1.374
11. Lady_Z 1.269
13. ALN89 1.223
16. trinebeth 1.025
17. Babylito 978
18. EJ 900
21. Mallejenta 788
22. Sara 744
34. Lanterne 358
71. Fiona84 200

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.018 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
8 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

Så ingen utstikkere av noe slag:p haha
Klarte ikke sen noe tydelig nei, så det blir å vente nå♡

Hadde aldri klart å ikke spørre.
Er alt for nysgjerrig.
Har også en mor og en svigermor som ble "skuffet" da de fikk vite det var en gutt vi venter.
Begge var veldig bestemt på at det var ei jente.
Veldig glad for at det kom mens han er i magen slik at de fikk tid til å vende se til tanken på av det er en gutt, og ikke etter

Oppdatering kl 12:21

1. m&m mini 2.351
2. Mirell 2.336
3. Peppercat 2.096
4. Hope91 1.945
5. lizzed 1.863
6. Lilleblomst_15 1.826
8. Kengu 1.536
10. Musemor med to små og en i magen 1.374
11. Lady_Z 1.269
13. ALN89 1.223
16. trinebeth 1.025
17. Babylito 978
18. EJ 900
21. Mallejenta 788
22. Sara 744
34. Lanterne 358
71. Fiona84 200

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.018 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
8 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Stødige 16 stk fortsatt.. :)

er det ikke maks 14 dager da :P hahaha

Vet ikke jeg. Her står det på lappen min at jeg blir igangsatt 30.07, så her er det visst 11 dager :p

Er alt for nysgjerrig.
Har også en mor og en svigermor som ble "skuffet" da de fikk vite det var en gutt vi venter.
Veldig glad for at det kom mens han er i magen slik at de fikk tid til å vende se til tanken på av det er en gutt, og ikke etter

Skuffet? Hvordan i all verden kan de bli skuffet over et lite mirakel?

Er alt for nysgjerrig.

Her er det litt forskjellig hva de tror, men tror nok ingen av de blir skuffet egentlig:) heldigvis:)

Da var jeg hjemme fra sykehuset igjen, og har sett en perfekt liten baby i magen min:D ♡♡♡

Skjer det noe spennende her da?
Supert!! :-D Da så dere ikke kjønn regner jeg med? Jeg har vært nede i kjellern og prøvd å sortere litt :-)

Edit: så senere at dere ikke hadde sett det av dere selv

Skuffet? Hvordan i all verden kan de bli skuffet over et lite mirakel?
Mer "skuffet" enn skuffet...
Svigermor fikk aldri den jenta hun alltid ønsket seg, mamma fikk bare jenter og var ekstremt fornøyd med det.
Begge ringte og spurte om hvordan det gikk hele tiden før OUL, så ble det stille en stund, de trengte litt tid.
Nå har de kommet over det, og gleder seg til gutten kommer.
Så jeg er glad vi fikk vite kjønn på OUL :)

Tror egentlig det gjaldt mer svigermor enn mamma, men det spiller ingen rolle.

Vet det er mange som blir skuffet over kjønn og det er et stort tabu.
For min del gjør det ikke noe så lenge man kommer seg over det før babyen er her

Supert!! :-D Da så dere ikke kjønn regner jeg med? Jeg har vært nede i kjellern og prøvd å sortere litt :-)

Edit: så senere at dere ikke hadde sett det av dere selv

Så flink du er da:D tenkte jeg skulle få ryddet litt her også. Men jeg skal på årsmøte i kveld, og har et par ting jeg skulle ha gjort ferdig til det først:)

Får testet tålmodigheten nå da;) hihi
Veldig godt å se at alt var bra da♡

Så flink du er da:D tenkte jeg skulle få ryddet litt her også. Men jeg skal på årsmøte i kveld, og har et par ting jeg skulle ha gjort ferdig til det først:)

Får testet tålmodigheten nå da;) hihi
Veldig godt å se at alt var bra da♡
Hadde aldri klart å ikke vite!

Back
Topp