heheheHar sett ut som om det har vært det de siste dagene.
Kunne godt he tenkt å fått inn noen innlegg i dag så passer meg ikke helt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heheheHar sett ut som om det har vært det de siste dagene.
Kunne godt he tenkt å fått inn noen innlegg i dag så passer meg ikke helt
Hehe.. godt med hjemmelagde rundstykker!Kanskje jeg må bake i dag ogsåhahahaha..
Jo, jeg gjør det, men har en rar følelse av at gutten kan finne på å komme tidlig, og det er lettere å gjøre seg ferdig og klar her hjemme dersom man er over 1.500heheheMen du ligger jo godt an du da? klare det før mndslutt
![]()
Ja det er det Vi får se hva det blir til i løpet av dagen .Hehe.. godt med hjemmelagde rundstykker!
Ja det er det Vi får se hva det blir til i løpet av dagen .
Jo, jeg gjør det, men har en rar følelse av at gutten kan finne på å komme tidlig, og det er lettere å gjøre seg ferdig og klar her hjemme dersom man er over 1.500
Ja det synes jeggod plan!
Hehehe.. har lyst på, men orker ikke bake.. må prioritere litt annet idag.. lovet meg selv det! Rydde litt.. blæ.. hva skal du idag?Ja det synes jeg![]()
Men hadde hver deilig med noen nystekte rundstykker![]()
Men da trenger jeg noen å skravle med...Ja det skjønner jeg..
Da må du bare skravle i vei da![]()
Er jo hjemme med Vesla igjen da. Men skal i hvertfall få støvsuget litt..Hehehe.. har lyst på, men orker ikke bake.. må prioritere litt annet idag.. lovet meg selv det! Rydde litt.. blæ.. hva skal du idag?
Kan skravle masse jegMen da trenger jeg noen å skravle med...
Off ja.. hun har vært syk en stund nå! Får håpe hun friskner til og er helt frisk til ukaEr jo hjemme med Vesla igjen da. Men skal i hvertfall få støvsuget litt..
Hun har blitt mye bedre nå.. I går sovnet hun uten problemer. Å hosten har nesten gitt seg.Off ja.. hun har vært syk en stund nå! Får håpe hun friskner til og er helt frisk til uka
Jo, det har jeg sett noen ganger.Kan skravle masse jeghahahahaha De vet du jo
![]()
Så deilig å ha mulighet å være ute da.snart jobb på meg! Håper jeg får være ute i dag, fantastisk vær ute
deilig da. hadde det hvert sol her så hadde det hvert påskefølelse her.snart jobb på meg! Håper jeg får være ute i dag, fantastisk vær ute
Å, så det er der jeg har fått den fra, du har sendt den fra datteren din til megHun har blitt mye bedre nå.. I går sovnet hun uten problemer. Å hosten har nesten gitt seg.
Hurra!!! Så bra!! hva ble OUL temin???Da var jeg hjemme fra sykehuset igjen, og har sett en perfekt liten baby i magen min♡♡♡
Skjer det noe spennende her da?