Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, var 100% sykemeldt.. satt med tårer i øynene og kvalmen i halsen hele dagen, og klarte ikke konsentere meg.. ofte ute på do for å kaste opp.. og jobber med pasienter, så følte ikke det var rettferdig for dem å være på jobb.. var nesten ikke ute av huset på 10 uker.. når det værste ga seg begynte jeg 20%, så 40% og 50%.. men da var det mest bekkenløsning som hindret meg i å jobbe fullt.. kun morgenkvalme i perioder..
Sete lar seg jo gjøre, det er bedre enn tverrleie?Da har jeg vært hos jm og nå kan noen andre få denne ungen billig. Nå har hun f%#^*+%% snudd seg opp og sitter i seteleie. Jeg gidder faktisk ikke mer
Setefødsel har jeg angst for. I tverre prøver de i allefall å snu henne og det er håp for hodeleie.Sete lar seg jo gjøre, det er bedre enn tverrleie?
Var en dyster periode ja.. men hadde en fantastisk sambo som gjorde alt og holdt meg med selskap på kveldene! Jeg ble jo på en måte sykemeldt over natta, og fortalte det til nærmeste kollega/sjef og personalsjefen. Så fortalte jeg det til de andre etter 12 uker da jeg var innom for å hilse på - de hadde sef mistenkt det.. Har jo aldri mistet eller noe, så var ikke så veldig nøye på hvem som visste egentlig.. selv om vi først var helt åpne etter u 12Huff, høres stusselig ut :/ Jeg har til en viss grad mulighet til å lukke kontordøra. Evt hjemmekontor men det er stusselig da og krever mer disiplin. Hva sa du når kollegaer lurte på hva som var galt? Tror jeg er heldigere siden det bare varer på formiddag.
Oj det var lenge,hørte deilig ut å sove så lenge i grunnGod formiddag jenter! Har for en gang skyld sovet lenge!
Var ikke ute av seng før halv 11 i dag! tror det er ny rekord!
Men hun kan jo snu seg tilbake fortsatt ?Setefødsel har jeg angst for. I tverre prøver de i allefall å snu henne og det er håp for hodeleie.
Kjedelig da :-( håper hun fortsatt snur seg igjen!Setefødsel har jeg angst for. I tverre prøver de i allefall å snu henne og det er håp for hodeleie.
Hun kan det, men tiden begynner å bli knapp. Så mye tull som det har vært nå finner nok ikke jeg roen før hun er ute.Men hun kan jo snu seg tilbake fortsatt ?
Det var det. Det er lenge siden sist jeg sov så lenge. For ikke å snakke om at det sikkert er lenge til neste gang.Oj det var lenge,hørte deilig ut å sove så lenge i grunn
Det lurer jeg også på.Jøss.... hva skjedde???
I alle dager.Det lurer jeg også på.
La meg rundt kl 22, og sovnet før 22:30 som i seg selv er sjokkerende.
Våknet rundt 03:30 etter 5!!! timers sammenhengende søvn, ikke bare 3.
Våknet av at jeg hostet og vond hals, ikke halsbrann og bekkensmerter som vanlig.
Står opp, tar en paracett og ventoline. Sitter oppe en 45 minutter mens jeg venter på at medisinene skal fungere, og lager en oppdatering.
Sover til 10:30...
Er forkjølet, suset i hode, vondt i halsen, men kjenner knapt bekkenet og har ikke halsbrann.
Dette føles ut som en fin dag![]()
Godt å høreGod morgen til deg også.
Har også akkurat stått opp, og for en gangs skyld har jeg faktisk sovet i natt![]()
Her er det i alle fall rundstykker i ovnen!Fryktelig stille her på formiddagenSpiser alle lunsj kanskje
![]()
hørtes deilig ut.. Hjemmelaget eller halvstekte?Her er det i alle fall rundstykker i ovnen!
Halvstekte idag ;-)hørtes deilig ut.. Hjemmelaget eller halvstekte?
Får lyte det så lenge det varerGodt å høre![]()
Har sett ut som om det har vært det de siste dagene.Fryktelig stille her på formiddagenSpiser alle lunsj kanskje
![]()
Kanskje jeg må bake i dag ogsåHalvstekte idag ;-)