hahahaha. Bare hyggeligÅ, så det er der jeg har fått den fra, du har sendt den fra datteren din til meg
Takk, forkjølelsen gjør meg trøtt og for første gang på lenge klarer jeg å sove på natten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahaha. Bare hyggeligÅ, så det er der jeg har fått den fra, du har sendt den fra datteren din til meg
Takk, forkjølelsen gjør meg trøtt og for første gang på lenge klarer jeg å sove på natten![]()
Så koselig, daDa var jeg hjemme fra sykehuset igjen, og har sett en perfekt liten baby i magen min♡♡♡
Skjer det noe spennende her da?

Her skinner sola, deilig. Men kom på vi skal ha maskeradeball i dag så da skal vi nok ikke være så mye utedeilig da. hadde det hvert sol her så hadde det hvert påskefølelse her.
Men desverre er det veldig grått.. bare noen små lysglimt nå og da...
Samme som her, men det virker som om dette skylaget er ved å bli tynnere nå, så kanskje det blir sol i ettermiddagdeilig da. hadde det hvert sol her så hadde det hvert påskefølelse her.
Men desverre er det veldig grått.. bare noen små lysglimt nå og da...
Hurra!!! Så bra!! hva ble OUL temin???
Så spennende! hva skal dere være?Her skinner sola, deilig. Men kom på vi skal ha maskeradeball i dag så da skal vi nok ikke være så mye ute
absolutt innafor! Da er du jo nesten nøyaktig en mnd etter meg da.. Jeg har jo 20 juni19. Juli ble detmenstermin var 18., så absolutt innafor syns jeg
![]()
Så koselig, da
Når ble endelig termin?
absolutt innafor! Da er du jo nesten nøyaktig en mnd etter meg da.. Jeg har jo 20 juni![]()
Ååh. Så morro. Fikk dere til å se kjønn?Da var jeg hjemme fra sykehuset igjen, og har sett en perfekt liten baby i magen min♡♡♡
Skjer det noe spennende her da?
Det hadde hvert deilig! Her virker det ikke som sola helt klarer å bryte mellom gittSamme som her, men det virker som om dette skylaget er ved å bli tynnere nå, så kanskje det blir sol i ettermiddag
Her er været ikke mye pent.. regnet hele dagen og ser ikke ut til å gi seg hellersnart jobb på meg! Håper jeg får være ute i dag, fantastisk vær ute
de er kjedelige.. de skal ikke viteÅåh. Så morro. Fikk dere til å se kjønn?
19. juli er en fin dato.Så fornøyd nå
Både mannen og jeg ble overrasket over hvor mye de kan se av detaljer. Hehe.
Endelig termin. 19. Juli♡
hahaha det hadde hvert morro!Så om jeg føder for tidlig og du for sent, kanskje vi ender opp på samme daghihi
Hvis de greide å se det selv..de er kjedelige.. de skal ikke vite![]()
Ååh. Så morro. Fikk dere til å se kjønn?
Hihi... ja det må dere. Men uansett spennende å se den lille skapningenSå det ikke nei, og så heller ikke etter detnå er det bare å smøre seg med tålmodighet♡
Vi hadde ikke klart å la være å se det denne gangen.Hvis de greide å se det selv..men det er ikke like lett. Eller kanskje de har ombestemt seg der inne. Det gjorde vi sist