Felles skravle 2015

Har alltid slitt med å sove på dagtid. Klarer heller aldri å sove i bilen, eller på fly feks. Må være syk for å klare det :P
Aldri klart det før jeg heller - bare nå hvis jeg har vært helt utslitt som gravid eller syk som du sier..

Uff.. skal ikke væer lett :P er du A menneske?
Jepp! Er nok det.. og har egentlug et lite søvnbehov til vanlig.. 6 timer er nok.. kan fint klare meg med mindre også, men over mange dager bør jeg ha 6 timer.. du?

Jepp! Er nok det.. og har egentlug et lite søvnbehov til vanlig.. 6 timer er nok.. kan fint klare meg med mindre også, men over mange dager bør jeg ha 6 timer.. du?
Ja, er A-menneske. Men trenger søvn. Legger meg senest 11. Da er jeg stupings :P og når jeg har barnefri eller noe, så våkner jeg alike vel senest 9. Skulle av og til ønske at jeg klarte å sove til 11-12 :)

Da skjønner jeg enda bedre at du frykter det! :-/ håper spira klamrer seg fast nå da!

Jeg måtte fortelle det på jobb tidlig siden jeg var så dårlig!

Klarte du å jobbe fullt? Vurderer hvert femte minutt å fortelle sjefen. Men har gått over til lunsj tidligere i uka så krysser fingra!

Ja, er A-menneske. Men trenger søvn. Legger meg senest 11. Da er jeg stupings :P og når jeg har barnefri eller noe, så våkner jeg alike vel senest 9. Skulle av og til ønske at jeg klarte å sove til 11-12 :)
Ja, 8-9 er nok det lengste jeg kan sove.. kunne vært herlig å sove lenger innimellom ja :-)

Ja, 8-9 er nok det lengste jeg kan sove.. kunne vært herlig å sove lenger innimellom ja :)
En gang i mitt liv sov jeg til 3. Men da hadde jeg vært på leirskole og kommet hjem kvelden før. Og da var jeg vist veldig veldig sliten :p

Klarte du å jobbe fullt? Vurderer hvert femte minutt å fortelle sjefen. Men har gått over til lunsj tidligere i uka så krysser fingra!
Nei, var 100% sykemeldt.. satt med tårer i øynene og kvalmen i halsen hele dagen, og klarte ikke konsentere meg.. ofte ute på do for å kaste opp.. og jobber med pasienter, så følte ikke det var rettferdig for dem å være på jobb.. var nesten ikke ute av huset på 10 uker.. når det værste ga seg begynte jeg 20%, så 40% og 50%.. men da var det mest bekkenløsning som hindret meg i å jobbe fullt.. kun morgenkvalme i perioder..

En gang i mitt liv sov jeg til 3. Men da hadde jeg vært på leirskole og kommet hjem kvelden før. Og da var jeg vist veldig veldig sliten :p
Hehehe! Noen minner :-P rart mennesker kan være så forskjellige!

God formiddag jenter! Har for en gang skyld sovet lenge!
Var ikke ute av seng før halv 11 i dag! tror det er ny rekord!

Back
Topp